recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God fjernbetjening søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God fjernbetjening søges

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: God fjernbetjening søges
    Sendt: 07-Januar-2015 kl. 20:49
Min faders originale Sony fjernbetjening er blevet træt.
Min mor vil give ham en i fødselsdagsgave. Hvad retning skal man kigge efter, hvis det stadig skal være lidt lækkert i føling og brug?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 21:32
Skal man over i harmony smart control eller?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 09:31
Er det kun et tv der skal betjenes må en ny orginal være første valg.

Har han flere enheder er der mange lækre muligheder. Men kræver lidt tid til opsætning.

Logitech har et par stykker som virker rigtig godt. Men skal det føles lækkert er vi måske over i lintronic løsning med B&O remote
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Er det kun et tv der skal betjenes må en ny orginal være første valg.

Har han flere enheder er der mange lækre muligheder. Men kræver lidt tid til opsætning.

Logitech har et par stykker som virker rigtig godt. Men skal det føles lækkert er vi måske over i lintronic løsning med B&O remote


Den kunne godt komme til at betjene medieafspiller og dvd.

Lintronic kiggede jeg på i går, og synes det rendte op i 3500kr ca?
Så ville en udskiftning af tv'et være mere rentabelt :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 09:38
3500 ink beo4, men kan godt være jeg har overset noget?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Lintronic kiggede jeg på i går, og synes det rendte op i 3500kr ca?
Så ville en udskiftning af tv'et være mere rentabelt :)


Ja, men det får man ikke en lækker fjernbetjening ved....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 15:20
Der har været flere Lintronic-bokse til salg herinde, hvor du kunne erhverve dig en til godt 500 kr. plus en Beo4. Jeg har ligeledes set Beo4 med joysticket i midten helt ned til 500 kr. så det er 1000 kr. for et brugt sæt.

Hvis du opretter en købstråd på noget sådant, så kunne det nok kaste lidt af sig.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Lintronic kiggede jeg på i går, og synes det rendte op i 3500kr ca?
Så ville en udskiftning af tv'et være mere rentabelt :)


Ja, men det får man ikke en lækker fjernbetjening ved....

Klaus


Er helt med på hvad du mener, men hvis prisen er deroppe omkring, så ønsker han sig mere et Sony. 50w828 end en fjernbetjening, så han kan få udskiftet de 40"

Pointen med at det gerne tre være lidt lækkert, var at budgettet er noget højere end 99kr til end universalfjernbetjening.
Men vender mine tanker med hende i aften, da den skal indkøbes i morgen
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 15:38
Hvis det ikke skal være en Lintronic, så ville jeg personligt tage en Smart Control. Nem at sætte op, god batteritid, wireless betjening, god at holde på. Jeg har anmeldt den på flatpanels.dk
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvis det ikke skal være en Lintronic, så ville jeg personligt tage en Smart Control. Nem at sætte op, god batteritid, wireless betjening, god at holde på. Jeg har anmeldt den på flatpanels.dk


Tak for svar og læsning.

Har jeg forstået det korrekt, at man kan tilslutte harmony touch til den løsning?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 19:14
Ja, det er samme type, men du kan ikke have mere end én remote parret med Smart Control så vidt jeg ved - med mindre de har ændret det siden jeg testede den. Så der skal du nok købe Touch-modellen af den med Hub'en. Den almindelige Touch kan vist ikke kobles på.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2015 kl. 22:27
Har selv Logitechs Harmony Smart Control. Den kræver lidt opsætning, men synes den fungerer rigtig godt derefter. Den er på tilbud til 665,- på logitech.dk.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu