recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God fjernbetjening søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God fjernbetjening søges

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 01:55
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Ja, det er samme type, men du kan ikke have mere end én remote parret med Smart Control så vidt jeg ved - med mindre de har ændret det siden jeg testede den. Så der skal du nok købe Touch-modellen af den med Hub'en. Den almindelige Touch kan vist ikke kobles på.

Jo det kan den godt. Jeg startede med en Touch og udbyggede derefter med Smart Control og jeg kan bruge begge på samme tid



Redigeret af jespermart - 09-Januar-2015 kl. 02:05
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 08:06
Så din Touch forbinder til Hub'en samtidigt med, at den lille fjernbetjening også er forbundet? Den kunne nemlig kun have én fysisk fjernbetjening tilkoblet af gangen da jeg testede den for godt et år siden.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 08:57
Nu kan man have begge på samme tid. En god fordbedring
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2015 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Så din Touch forbinder til Hub'en samtidigt med, at den lille fjernbetjening også er forbundet? Den kunne nemlig kun have én fysisk fjernbetjening tilkoblet af gangen da jeg testede den for godt et år siden.

Det går jeg stærkt udfra, idet når jeg laver ændringer i min opsætning så sync'er jeg via min Harmony Touch og den nye opsætning afspejles med det samme på den lille smart control, derudover kan jeg se at den grønne led i hubben blinker som om den modtager signal når jeg betjener mine aktiviteteter via min Harmony Touch.

Jeg bruger dog primært min lille smart control i dagligdagen og Harmony Touch'en bruger jeg kun ved opdatering eller hvis der opstår sync problemer i mine aktiviteter.
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu