|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 19:26 |
|||
Hvor får man en god og pæn kabelbakke, der kan rumme en fornuftig mængde kabler?
Jeg skal have ført strøm, optisk lyd og et HDMI kabel igennem. De to sidste er med forholdsvis kraftig isolering, så god plads er et must ![]() |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||
El installatører og byggemarkeder vil da være et godt sted at se efter sådanne |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() |
|||
Selvfølgelig, men hvis de nu har en super model et bestemt sted, er der jo ingen grund til at jeg selv bruger en hel eftermiddag på at ræse rundt og lede
![]() Jeg har kigget på den type AV Connection fører http://www.av-connection.dk/?PGr=1129&ML=552 men det er sgu lidt pebret efter min mening.. Eller er det bare prisen man må betale? |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|||
Dem der fås i byggemarkeder fås også i hvid, ligner lidt, men de er ikke med den buede top, og koster betragteligt mindre. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
|||
http://www.harbosound.dk/shop/kabelbakker-alu-30c1.html Heller ikke billigt men pænt. |
||||
SVP03
|
||||
![]() |
||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||
Hej Henrik Har lige købt de lækre kabelkanaler hos AV-C, og de er super fede,men hvis de skal hele vejen rundt langs væggen bliver det lidt pebret, men jeg tror nu også de er beregnet til fra fodpanel og op til TV/STEREO grej. Super lækre og de sender bare hurtigt. Bestilte Onsdag,modtog Torsdag hvor post Danmark desværre havde knækket dem, men der blev straks sendt nogle nye som jeg havde dagen efter. Super service. |
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Den kommer til at sidde ret synligt, så jeg vil foretrække den buede model der er lidt mere elegant at se på.. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
De ligner til forveksling dem ved AV-Connection, men prisen har da godtnok lige fået et hak i den forkerte retning! Spørgsmålet er så, om det der er kvalitetsforskel på dem.. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja deres service fejler bestemt ikke noget! Jeg har bestilt fra dem før, fik også mine varer dagen efter, og så var der endda en hammer smart AV-Connection kuglepen med! ![]() Stykket jeg skal bruge er kun fra gulvet og op til min nye Pioneer skærm, så det er faktisk nok med de 0,75m (det nederste stykke er alligevel skjult bag hi-fi racket). Men det er jo så også et sted hvor det er ret vigtigt, at det ser godt ud! |
||||
![]() |
||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||
Ja de er sgu da mage til den fra AV-C, men hvilken pris... Kvaliteten kan ikke være bedre end AV-C, for de er bare i orden. |
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ikke fuldstændig. 50mm. versionen, som nok er den jeg skal op i, ser ud til ved Harbo Sound at have en slag rumdeler i midten. Det er bestemt ikke nogen fordel, men forskel er der da ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ja der ser sådan ud,men det er jo ikke en fordel (som du også bemærker) Jeg har kun rosende ord til overs for dem fra AV-C. |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |