|
God kunderservice? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2016 kl. 14:53 |
|
Jeg har lige haft en reparationssag i elgiganten og jeg er enormt glad for det endelige resultat.
Før ca. et år siden købte jeg en et år gammel brugt Lenovo for 1000. Jeg har aldrig været tilfreds med den, da tastaturet var elendigt at skrive på i og med at anslagene ikke blev registreret, med mindre man ramte lige midt på tasten, men den har gjort det fint til til surfing og lidt streamin. Ikke framragende, men nyprisen var også kun 1888. For en måned siden stod harddisken så af. lidt heldigt, da det var 14 dage før garantien udløb. Planen var sådan set at jeg ville sælge den, når den kom retur. Den blev repareret, men Elgiganten gav den oprindelige ejer besked om at den var klar. Jeg måtte selv ringe for at få at vide den var kommet retur.Garantien var derfor også udløbet da jeg skulle afhente computeren med en frisk harddisk installeret. Derfor var jeg også en lidt besværlig kunde der insisterede på at undersøge om den fungerede tilfredsstillende, før jeg tog den med ud af butikken. Det tog lidt tid og jeg blev ret træt af at den nu var med Windows 8, som jeg aldrig er blevet gode venner med. Den var godt nok oprindelig købt med windows 8, men som følge af reparationen havde jeg nu et dårligere produkt end jeg indleverede, da jeg ikke længere gratis kunne opgradere til win10 Derfor efterlod jeg den ved serviceskranken. det var den 31. juli og det var aftalen at de ville undersøge med serviceværkstedet og der kunne komme windows 10 på og ringe tilbage til mig senest den 2. september. Der skete ikke rigtig noget så jeg måtte selv ringe til dem efter at have ventet en ekstra uge. det var nu blevet den 9. september. De viste sig så at jeg var så heldig at min computer var blevet væk i deres system, så elgigantens løsning var at jeg kunne få pengene retur, dvs. sige den oprindelige pris på 1888. Aldrig har jeg været så glad for at nogen har smidt mine ting væk.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Men du skriver stadig:
Det er jo ikke længere rigtigt ![]() |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej du har ret.
retter det med det samme |
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |