recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God lyd i fladskærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod lyd i fladskærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Emne: God lyd i fladskærm
    Sendt: 14-December-2009 kl. 18:25
Hej alle!
Jeg er ved at finde en fladskærm (40") til vores datters værelse på og kigger mest på Samsung og Sony. Er der nogen der ved om der er nogle med bedre lyd end andre i disse mærker? Ved godt at god lyd ikke er let i de flade... men indtil videre vil vi ikke købe større lydanlæg. Prismæssigt vil vi maks op ca. 7000-8000 for en skærm. Billedet må selvfølgelig også gerne være godt!!!
;-) Jes
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2009 kl. 18:35
Sony W5500 vil være godt bud så. Der sidder højttalerne og peger frem, hvorimod de er skjult bagpå på Samsung.
Selve TVet er også et godt køb til et typisk stue TV.
Du kan læse en test her http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1239889891
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2009 kl. 09:09
W5500 har længe været en af vores favoritter men da jeg hørte lyden på den blev jeg skuffet. Ikke meget bas... ved godt at man ikke kan forvente det. Men hørte en samsung ved siden af som lød til at have mere dybde i lyden også selvom lyden blev sendt bagud. Men det var en ukendt model for mig: Samsung LE40B625. Begge set i Bilka med en del støj omkring mig...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu