|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hijklm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 26-December-2010 kl. 15:07 |
|
Jeg har et spørgsmål til eksperterne. Er det muligt at få god lyd og godt 40-42"-billede (altså tv + eksterne højtalere/soundbar) for i alt 7000 kr.?
Jeg kan se at Sonys 40EX40B som Ding testede er steget i pris, så er der andre alternativer når der også skal være råd til lyd? |
||
![]() |
||
Ercan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tv/tv-storre-end-40/TXP42C2E/42-panasonic-plasma-tv
Jeg synes man får et glimrende billede ud af dette basis-tv fra Panasonic. Det koster kun 3.299 kr. i næste uge og så skulle der være rigelig med penge til en soundbar....
http://ipaper.ipapercms.dk/Elgiganten/ (side 11)
|
||
![]() |
||
Hijklm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
|
Jeg er ude efter FullHD og gerne også med trådløs netforbindelse samt internet-tv.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|
Kort svar, som du nok ikke er glad for at få: Nej. Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
KlausDM: Hvad er så det næstbedste man kan få for de penge?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|
Kompromis'er, specielt på lydsiden. Hvad er grunden til at du vil have FullHD? Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil gerne se bluray-film i bedste kvalitet. Kan man alternativt få lidt lyd ud af et sæt højtalere fra et anlæg istedet og så bruge lidt ekstra på tv´et?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvor langt sidder du fra dit tv? Hvad har du af anlæg i forvejen? Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg sidder ca. 4-4,5 meter fra mit tv og har et ældre Sony anlæg med subwoofer og to mindre højtalere.
|
||
![]() |
||
serano ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 331 |
![]() |
|
Eneste erfaring jeg kan byde ind med er at du burde kigge efter 46-50 tommer med den afstand til tv'et :)
|
||
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1 Synology Apple TV4K PS4 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er det da heldigvis fuldstændigt lige meget om du køber Full HD eller ej i 40-42" klassen. Du kan ikke se en tøddel forskel.
Det kan jo være alt for halvdårligt til halvgodt. Klaus |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12427 |
![]() |
|
Måske kan du finde lidt hjælp i denne fantastiske tråd? ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |