recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God NAS til squeezebox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod NAS til squeezebox

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 15:46
Har netop læst at DS-210+ skulle være på trapperne her midt i maj - så måske det kan betale sig at vente lidt i forhold til køb af 209-serien - evt et bedre produkt i form af en DS-210+ eller måske bliver modellerne i 209-serien billigere.
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 713
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Har netop læst at DS-210+ skulle være på trapperne her midt i maj - så måske det kan betale sig at vente lidt i forhold til køb af 209-serien - evt et bedre produkt i form af en DS-210+ eller måske bliver modellerne i 209-serien billigere.

Lyder godt :-) Så slår jeg lige koldt vand i blodet. Når jeg alligevel ikke kan bruge min Touch sammen med Synology endnu, så kan jeg lige så godt se tiden an :-)

Kalt >> Ja det er svar på mail fra dem.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
kalt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Jeg har fået svar fra Synology, mht. hvornår de regner med at de releaser SBS 7,5, og svaret var : Sidst i den her måned. Så der går lidt endnu....

Så skulle version 7.5 af SBS til Synology NAS være tilgængelig på Synology's website.
Til top
kasperbp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2010
Sted: DK
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af kalt kalt skrev:

Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Jeg har fået svar fra Synology, mht. hvornår de regner med at de releaser SBS 7,5, og svaret var : Sidst i den her måned. Så der går lidt endnu....

Så skulle version 7.5 af SBS til Synology NAS være tilgængelig på Synology's website.

Nogen som har opgraderet endnu, og vil dele erfaringer?
Til top
kalt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2007
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2010 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af kasperbp kasperbp skrev:

Oprindeligt skrevet af kalt kalt skrev:

Nogen som har opgraderet endnu, og vil dele erfaringer?

Fik i går aftes opgraderet til Synology's nyeste firmware samt den nye SBS til Synology på min DS209. Min afspiller er en Squeezebox Touch, og indtil videre ser det ud til at spille rigtig fint (har kun testet ganske lidt). Har tidligere haft SBS kørende på mit mediecenter, men nu behøver det så ikke længere være tændt for at min Touch fungerer - fedt!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu