|
God nyhed - DR radio på Google højttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 8 timer 40 minutter siden kl. 12:28 |
Hej!
Hidtil har stemmekomandoer "Hey Google - spil DR P1" på Google højttalere afstedkommet, at TuneIn blev startet med den pågældende DR Radiokanal- desværre ofte med reklamer i TuneIn. P1, P2, P3, P4, P5, P6 kunne alle startes på denne måde - men ikke P8 Jazz. Jeg klagede derfor til DR over, at man slet ikke kunne starte DR P8 Jazz med talekommando. Den sag kørte så frem og tilbage i en måneds tid uden at problemet blev løst. Jeg skrev til sidst til chefen for DR Streaming - og så skete der noget. DR var ved at lave en ny løsning med RadioPlayer i stedet for TuneIn og jeg blev kontaktet om, hvorvidt jeg ville være testperson på den nye løsning. Det sagde jeg ja til - og efter nogle tests og fejlrettelser fungerer testversionen nu fint med alle DR's radioprogrammer. Det bedste er, at den nye løsning vil blive reklamefri! |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19664 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gør det så også at stream ikke falder ud periodisk, hvilket det gør på begge mine netværksradioer….
Klaus
|
|
![]() |
|
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klaus - jeg har haft samme oplevelser som du med at stream bliver afbrudt - dog ret sjældent.
Jeg har ikke oplevet udfald på den nye løsning endnu. Du skriver netværksradioer - bruger de TuneIn eller hvordan tilkobler du dem til f.eks. DR P1? Redigeret af ClausBP - 4 timer 50 minutter siden kl. 16:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |