|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() Sendt: 26-Marts-2009 kl. 14:46 |
God of War 3 - First Ever Gameplay Footage (GDC 2009)http://www.youtube.com/watch?v=H2lM5uP2w8M PS: Husk at tryk HD nede i hjørnet af video vinduet for bedre kvalitet. Redigeret af Tech2009 - 26-Marts-2009 kl. 14:48 |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Jeg savler....
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Det er fordi du ikke har taget dine piller :) |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
bare at det er længere end 2'eren.. Spillet sluttede alt for tidligt og følte mig helt skuffet efter jeg fandt ud af at de havde udeladt en hel sektion med atlantis..
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57846& KW=god+of+war 13 min gameplay i go kvali..ved 10min er det helt crazy... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Ligner bare noget standard hack'n'slash, hvor det hele er
set før. ![]() |
|
![]() |
|
ainG ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2008 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
@Ph Saa du har ikke spillet de andre GOW? Der er ikke andre spil i genren, der kommer taet paa den oplevelse, man faar med GOW. Det er virkelig komplette spil, hvor man ikke kan saette en finger paa noget som helst. Gameplayet er helt fantastisk, kameraet fungerer bare (hvilket ellers som regel er et stort problem i lign. spil), grafikken er laekker, der er lidt variation mellem gaader og action (som trods alt ikke bare er at trykke paa knapperne hurtigt, der er ogsaa en del med timing), god udfordring i bosserne osv. Dermed ikke sagt, at det virker for alle, men for mig er det fandeme laekkert, at lukke nogle frustrationer ud. For mig har GOW2 givet en af de bedste, mest komplette og nydelige spiloplevelser ever (slaar dog ikke MGS4). |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
BTW, hvor har du foer set et kyklop-oeje blive pillet ud med de bare haender, med 10 liter sproejtende blod til foelge? |
|
BORING! |
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
I det ene af Prince of Persia-spillene på PS2, der var en del af en trilogi (kom vist også til PC). Man skulle hoppe op på ryggen af et monster, og gøre ham blind. Generelt, så minder GOW meget om POP. Klart, der er forbedringer, men recepten er den samme. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Det eneste der var galt med 2'eren var at det var lidt for kort. Jeg have CE udgaven, og deri var der en dvd med bonus materiale hvor de fortalte at de havde "klippet" et helt kapitel ud om atlantis, øv |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg synes faktisk det var passende. Man skal ikke bare fylde paa, for at faa det til at vare laengere. Selvfoelgelig vil vi gamere altid have mere af et spil, vi elsker, men mht. GOW2 synes jeg det var godt klippet (men samtidigt vil jeg da gerne have haft mere). |
|
BORING! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |