|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() Sendt: 07-November-2009 kl. 18:26 |
GOW HD udkommer kun i Amerika den 20. november, men heldigvis har coolshop endnu engang uppet sig. Ligesom med Demon's Souls, så importerer coolshop også God of War kollektionen.
Jeg ved at der er mange herinde der menter spændt på GOW3, så dette er jo den perfekto optakt til den store finale.
For dem af jer der endnu ikke ved hvad spillet vil indeholde er der lige en hurtig og kort rundown af kollektionen:
![]() ![]() Hvis i endnu ikke ved hvad spillet er, så tjek her -
9.3/10 ved gamespot.
"God of War is one of the best action adventure games on the PlayStation 2, and it should not be missed"
9.2/10 ved gamespot.
God of War II is another violent and highly entertaining achievement for the action adventure genre, and it's a fitting closeout to the PlayStation 2 era.
Her er link til spillet på coolshop http://https://www.coolshop.dk/catalog/product/61178-god-of-war-collection-(1-and-2)-(-)-(us-import)--for-ps3 - 380kr
Link til axelmusic http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929 - 243kr - indeholder en kode til God of War 3 demoen.
Redigeret af SteffenD89 - 24-November-2009 kl. 12:49 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Har selv lavet pre order for noget tid siden hos Axelmusic.com :) Ser frem til at prøve det
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Når man nu bestiller fra axelmusic, er der så risiko for told? Fordi ellers er der jo en del penge at spare.
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Nej den side er 100% toldfri
![]() Har købt masser af ting igennem den side. Står også på deres forside |
|
![]() |
|
![]() |
Det lyder da fedt, det koster jo kun 243kr (med fragt) så der er jo noget og spare- men hvordan kringler de lige det? o_0 |
|
![]() |
|
Ponduus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
Aner det faktisk ikke. Men jeg har også handlet der rigtig mange gange - især BD film - og der er ingen told.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Jeg er faktisk nysgerrig omkring hvordan axelmusic formaar at sende US og Canada udgivelse toldfrit til os? Men, maaske skal man bare vaere glad for, at de goer det.
![]() Jeg har faktisk ikke spillet 1'eren, men jeg ved ikke om jeg koeber den pakke. Maaske til naeste aar, inden 3'eren kommer. Saa husk mig, hvis der er nogen, der naeste aar vil saelge det brugt.
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har aldrig bestilt noget fra dem, men sender de som om at det er fra en privat person? |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hvorfor opdaterer den Portable ID ikke det der trophies? Den halter i hvert fald bagefter hos mig. Desuden er den ret ynkelig sammenlignet med hvad jeg har set paa internationale fora, hvor jeg har set flere, der er taet paa at have samlet 90% af ALLE eksisterende trophies!
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har aldrig bestilt noget fra dem, men sender de som om at det er fra en privat person? Nej. Men du kan rolig bestille der. Som der naevnes, saa staar der ogsaa paa hjemmesiden, at det er toldfrit.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har bestilt GOWHD + DA:O for 550kr, og det var inkl fragt.
Gik jeg ned i Fona, kunne jeg kun få Dragon age for dette beløb, så det er nu meget rart. Dog er prisen mere eller mindre den samme som på shopto og gameplay.:)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er vist fordi de har lagre fordelt i Europa, som de først bliver sendt til, og så videre til os forbrugere i Europa
![]() Redigeret af Sploink - 09-November-2009 kl. 16:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |