recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God of War HD kollektion - med GOW3 demo kode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod of War HD kollektion - med GOW3 demo kode

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Det er da en snedig måde at undgå tolden på haha
nu er det jo ikke sådan at man undgår told blot fordi de bliver importeret til et andet eu-land. De bliver jo blot indfortoldet i det pågældende land istedet, for derefter at blive sendt til danmark. Det store problem med import af spil og film fra et ikke EU-land er jo iøvrigt sjældent tolden, men derimod at der kommer moms på, og PostDK derfor skal håndtere udlæg, som de så tager kr 150 for i rent gebyr (uanset momsbeløbet)

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

@Steffen

Det plejer ikke at tage langt fra axelmusic. 5 dages tid er min erfaring. Jeg fik min kode paa samme maade som Gravenslund. Det undrede mig, at du ikke havde faaet den, da du vel ogsaa er registreret?

Ellers var det bare fordi jeg er deklareret GOW fanboy!!

Måske haha. Men nu plejer det at være sådan, at man bare bliver tilfældigt udvalgt. dog prøver jeg lige at downloade denne månedes Qore udgave, også kan det jo være at der er en *special download* der tillader mig at downloade demoen.. ellers må jeg bare venteBig smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2009 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Det er da en snedig måde at undgå tolden på haha
nu er det jo ikke sådan at man undgår told blot fordi de bliver importeret til et andet eu-land. De bliver jo blot indfortoldet i det pågældende land istedet, for derefter at blive sendt til danmark. Det store problem med import af spil og film fra et ikke EU-land er jo iøvrigt sjældent tolden, men derimod at der kommer moms på, og PostDK derfor skal håndtere udlæg, som de så tager kr 150 for i rent gebyr (uanset momsbeløbet)

Det er selvfølgelig fair nok, men tror nok at folk forstod hvad jeg menteTongue 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 12:51
Vil lige sige, at skulle man være interesseret i GOW3 demoen, kan den erhverves ved at købe GOW HD kollektionen hos axelmusic. Jeg ser i hvert fald frem til 1'eren og 2'eren i HD samt en demo af GOW3, det er nemlig blevet fra Amerika, så jeg forventer at modtage det i starten af næste uge. :)
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2009 kl. 00:01
har modtaget det idag... og redeem koden virker kun med en US konto, så er købere advaret, den siger ugyldig med en EU konto.

men ellers er demo'n af GOW3 rimlig flot lavet og ja, en masse bashing og sån men rimlig ok, og helt i samme GOW stil, når man endelig skal prøve en platformer..

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu