|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Nej, det tror jeg alligevel ikke at den gør. Det var vist bare en illussion....
![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() |
|
Jeg bruger pdf creator: http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/.
Når du nu alligevel er ved at lave sammenligninger, kan du så ikke tage den med i betragtning. Det kan være jeg selv vil følge den konklusion du kommer frem til :) Redigeret af danji - 14-November-2011 kl. 13:16 |
||
Mvh dan.
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Ok tager den - måske - med i betragtning. De user reviews med oplevelser af virus infektion lyder ikke sååååå betryggende...
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
|
Her, den virker... http://moppe.dk/pdfpri.html Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
PDFCreator laver filer af størrelse på linie med Bullzip PDF. PDFCreator har dog en ekstra dialogbox, der kommer op når man skal gemme pdf-filen, som jeg synes er forvirrende og unødvendig. Jeg hælder derfor stadig mest til Bullzip, evt. doPDF.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
cukdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
|
Redigeret af cukdk - 14-November-2011 kl. 14:56 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej cukdk - hvad ville du gerne sige?
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
CutePDF installerer sig selv som en printer.. virker fint..
|
||
![]() |
||
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
|
Sæt et kryds i "Use Auto-save" og den er væk. Har selv brugt PDF Creator de sidste mange år uden problemer. Og den kan gemme i PDF/A og PDF/X, hvis det skulle være nødvendigt...
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() |
|
Så fjerner man den bare...... Jeg har det lige omvendt, jeg er glad for boksen kommer op. Klaus |
||
![]() |
||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Den bruger jeg også, og har brugt den ca. 1½ år. |
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Æææh - nu får jeg slet ikke mulighed for at vælge hvor den skal gemmes henne og med hvilket filnavn.... Det var jo ikke meningen. Og nu kan jeg ikke komme ind i de indstillinger igen og se om jeg har krydset for meget af eller fjernet for mange krydser.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |