|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
NesraL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
||
Denon skulle passe helt fint til mit udstyr. Det har det gjort indtil videre med min Denon avr 2105 i hvert fald. Men jeg har en komplet serie af Dali's Concept højtalere. 2 store Dali Concept 8'ere som fronter, en center, subwoofer og 2 baghøjtalere. Dog overvejer jeg at udskifte fronterne og centeren til noget Dali Ikon eller Dali Evidence på et tidspunkt. Det må dog vente til pengene er til det. Først og fremmest skal det hele lige være klart til de nye formater |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Lækker effektblok...
![]() Jeg tror umiddelbart at både Marantz og Denon vil passe godt, nu har du jo selv haft Denon og kender denne! Men marantz skulle gå for at lave mere musiskalske produkter, så hvis du også høre meget musik var det måske vædr at tage med! HVis jeg var dig, så ville jeg låne begge med hjem, og teste dem over en weekend! ![]() MVH |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
NesraL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 104 |
![]() |
||
Tak for det!
Ja! Det ville være helt suverænt at få lov til at låne dem med hjem. Nu er jeg selv fra Århus, hvor der jo er Tapeconnection og Hifi-klubben som fører henholdsvis Marantz og Denon.. Mulighederne er der i hvert fald! Men en Denon avr 2308 og en Marantz SR 4002 må være de 2 kandidater jeg lige umiddelbart har snævret mig ind på. Tilsyneladende kan Denon en smule mere på video-siden, men er måske noget mindre musikalsk, og så er den jo også lidt dyrere. Spørgsmålet er om det er de ekstra penge værd! Jeg kan jo starte med at høre dem begge 2.. |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Det lyder som en rigtig god plan! ![]() ![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |