recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God trådløs router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God trådløs router

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: God trådløs router
    Sendt: 16-December-2012 kl. 17:36
Hej Boyser,

Er der nogle af der har et bud på en god trådløs router. Jeg har internet via jobbet, og er ikke tilfreds med den trådløse hastighed. Jeg forestiller mig at sætte den nye router i forlængelse af arbejdsrouteren i håb om at få en bedre trådløs forbindelse.

Jeg har udset mig følgende:
TL-WDR 3600

eller

Asus rt n56 u

Jeg er igang med at rippe mine cd'er til flac for at afspille dem via Sonos og jeg har problemer med at mit eksisterende trådløse netforbindelse lakker :(

Jeg håber at der er en derude der kan give et godt indspark :)

Mvh

Redigeret af Wonderl@nd - 16-December-2012 kl. 17:36
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wiggumdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 18:52
Er det dit Sonos netværk der lagger eller er det det almindelige netværk?

Kontakt Sonos support hvis der er problemer med dit Sonos netværk. Ved at indsende diagnostik kan de optimere dit netværk så du måske ikke behøver at købe ny router. De kan simpelthen se om der er "støj" på dit netværk og hjælpe dig ved f.eks at skifte kanal på router og Sonos netærk.

Ellers så gå efter en router med den nye trådløse standard 082.11 ac, f.eks Netgears R6300, Linksys EA6500 eller Asus RT-AC66U.
Apple & Sonos entusiast
Til top
Wonderl@nd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wonderl@nd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 20:34
Hej WiggumDK,

Tusinde takker for svar :)

Musikken lakker når jeg afspille en flac fil fra min bærbare - Den kommer frem med en fejl om at netværket ikke kan følge med.

Jeg vil kigge på de routere du har foreslået :)

Endnu engang mange takker for hjælpen

Wonder

Redigeret af Wonderl@nd - 16-December-2012 kl. 20:35
Til top
Andersss Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2011
Sted: Brønshøj
Point: 579
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andersss Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 17:26
Jeg ved ikke rigtigt om jeg ville anbefale en ac-router på nuværende tidspunkt. Sonos kan jo ikke bruge ac-standarden alligevel.
Jeg kan anbefale Netgear WNDR3700. Den og dens "storebrødre" (WNDR3800 og 4000) fås tit på tilbud til 600 kroner cirka. De virker i hvert fald til det du søger. Desuden synes jeg også dækningen er god.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu