recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God wireless printer Canon MP 560 eller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGod wireless printer Canon MP 560 eller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1184
Direkte link til dette indlæg Emne: God wireless printer Canon MP 560 eller?
    Sendt: 25-Januar-2011 kl. 11:02
Har lige kigget på den her til kr. 963,00
Har noget erfaring med den type ? og er den ok billige i drift...

Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 11:06
hovsa kom til at se den vist ikke har udskrift fra USB som er fint da den også skal bruges til ungernes terminsprøve men det har den og som er billigere...
'
Til top
Muele Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2007
Sted: Denmark
Point: 747
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 12:00
Jeg har en anden wireless pixma printer. Den er fin. Du blev jeg skuffet over den trådløse funktionalitet.

Man SKAL installere den medfølgende software for at kunne printe (trådløst). Jeg havde troet at printeren ville agere printserver for sig selv, på samme måde som hvis man deler en printer på en pc. På den måde ville det være pærelet for en gæst at tilslutte og udskrive. Men når den først er installeret virker det fint.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 12:54
Jeg har jeg selv en Canon Pixma med både kablet og trådløst netværk (mener den hedder MP620) som jeg er glad for (nogle gange savne jeg dog dupleks-udskrift), jeg ved ikke ligefrem om jeg vil sige at den er billig i drift, er de færreste printere vist med originale patroner. Mener jeg plejer at give omkring 80kr for en original sort patron, men den rækker vist også til mindst et par hundrede sider.

Angående brug til terminsprøver der ville jeg nok anbefale at købe en billig kompakt blækprinter til, for sådan en multiprinter er et stort skrummel at skulle slæbe på (kræver næsten transport med bil) og det fylder desuden godt på et bord som man ofte alligevel hurtigt får fyldt op.
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 13:57
Jeg synes ikke at det virker billigt i drift, men det afhænger også af i hvilken grad man kan stole på de oplyste forbrugsdata for farvepatronerne.
Men skal du arbejde seriøst, så virker det dyrt i længden at benytte eksempelvis sort farvepatron som er opgivet til 323 sider. I praksis giver den vel 200 sider inden den skal skiftes.

/B

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu