|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
CoJaC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2010 Status: Offline Point: 91 |
![]() Sendt: 02-Juni-2010 kl. 23:47 |
Hey, Jeg har en Synology DS210j og en PS3 jeg gerne vil have noget stabil streaming til at køre imellem. Har på nuværende en standard Linksys, og det gør det for at sige det mildt, ret ringe! Så hvad kan i foreslå? |
|
![]() |
|
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
![]() |
Evt. en D-Link DIR-825.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7238 |
![]() |
D-link DIR 655 bruger jeg sammen med Qnap219P, PS3, 3 gange bærebar PC samt 3 gange Iphone.
Ingen problemer med Streaming af Musik Video osv.
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
ikke fordi jeg har fåstatn på router men måske det var en god ide af skrive hvad du gerne vil streame er det dvd opløsning eller er det 720p eller fuld HD du ringer med af skule kune
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen den skal kunne streame det meste, alt fra mp3 til HD materialer. |
|
![]() |
|
![]() |
Forekommer der ikke noget "lag" eller noget på de to d-link der?
|
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
Jeg kan anbefale en linksys wrt320 med dd-wrt firmware. Jeg kunne ikke streame noget som helst tilfredsstillende med standard firmwaren, men nu kan jeg streame 720p i lave bitrater. Har aldrig prøvet at streame noget højkvalitetsmateriale. Hvis du gerne vil have n-netværk kan du kigge på dens storebror som har en seperat kanal kun til n-netværk :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Så højkvalitetsmateriale er det vidst heller ikke, og det er nok alligevel sjældent. n-netværk - det ved jeg sq ikke engang hvad er ;) |
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
![]() |
http://en.wikipedia.org/wiki/802.11n
Indrømmet så tror jeg sjældent det omtales n-netværk men det var lige det jeg havde på tungen ;) |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Værsågod og vælg :-) gigabit ethernet og 802.11N trådløst.
Nu skriver du standard Linksys, kunne du være mere specifik?
BS
|
|
![]() |
|
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
PS3 kan bare ikke modtage n-standarden.
Jeg vil klart anbefalde at kable, der med løber du ikke i fremtiden ind i dårlig kvalitet, du kan streame HD-materiale som du vil.. Det kommer du ikke til trådløst.
|
|
Har man sagt A må man også sige GF....
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Det er rigtigt - men som du selv skriver skal der jo kabel i, så det er ikke et problem. I listen er der også kun 2 der IKKE har 802.11g netværk. Der er måske også andre ting der skal tages med i overvejelserne (hvilken port skal WAN siden have? - med USB? - OSV.) men det skriver OP ikke noget om så listen kan nok ikke blive mere specifik endnu :-)
MVH BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |