|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() Sendt: 18-December-2008 kl. 12:38 |
Jeg er ikke ansat i firmaet, men er jyde og kan lide, når priserne er gode. Ved at mange herinde har det ligeså. Tror det er tæt på de bedste priser i Danmark pt. Hænger sikkert sammen med at den svenske kurs er ned i 67 Gad vidst om konen kan overtales til at give en Boom i julegave! |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Det er faktisk en ret god pris på Squeezebox Boom. Har kigget lidt på den (fordi kæresten godt kan lide et "rigtigt" anlæg), men syntes bare at de omkring 2.800 jeg har set den til tidligere har været lige dyrt nok når man så næsten kunne få 3x alm squeezebox. Kunne være man lige skulle overveje det... |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Squeezebox duet Med NAS. Lyder næsten som om, at de måske er på vej på røven med de priser. http://www.dustinhome.dk/pd_5010191604.aspx Redigeret af hpdahl - 18-December-2008 kl. 12:56 |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Hmm, kan se at jeg vist har fået prisen på den der Boom galt i halsen. Ifølge hifipriser.dk koster den kun omkring 1.900. Måske de tal jeg har er vejledende pris. Så er det ikke fordi der er så meget at spare igen på dem :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |