|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
Ok, så er jeg med ![]() Har kun set de gamle måler med drejeskiven. Hvis du har taget HPFI / HFI relæet, ja så burde den jo vise 0Watt. Hvis den viser 6Watt der, ja så måler den forkert, hvilket endeligt ikke overasker mig ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
recmic ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Ser iøvrigt ud til at Wupti sælger det sparometer til 300kr + fri levering. Dog også med lang leveringstid.
|
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() |
jeg har fundet denne fra DONG og den virker perfekt https://webshop.nesa.dk/projects/nesa/shop/cmsdoc.nsf/conten t/nesp7bxm5t?opendocument |
|
![]() |
|
barnes2256 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg tror måske der er noget om snakken med Panasonic TH42PX70E. Jeg har selv omtalte plasma TV og min elmåler (som ikke er en af de grønne, men en fra Harald Nyborg) viser et standby forbrug på 62W og jeg bruger ikke DVB. Jeg har tænk at fejlmelde mit. Hvis det er rigtigt at det bruger 62W i standby koster det kr. 814,68 om året hvis det står standby i 20 timer i døgnet, det kan ikke være rigtigt. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
![]() |
Hej og velkommen til recordere.dk MVH Redigeret af hopgreve - 09-Marts-2008 kl. 20:49 |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
Ja faktisk bruger det kun 0,5W (efter 4min) i standby.
Hvis du skal måle strømforbruget, så smid din måler fra Harald Nyborg ud, og køb/lån et SparOMeter istedet ![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Ja jeg købte sådan en tænd/sluk i xl byg med maks 1000 watt. Efter 2 dage med tænd sluk brændte denne tænd/sluk ting af, så 250 kr ud af vinduet, kan kun konkludere eneste som virker åbenbart til et hifi sæt op er at hive stikket ud af væggen da disse ting med tænd/sluk med remote ikke kan klare et tv, ps3 og sourround på engang uden at brænde af.. så 250 kr ud af vinduet..
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Metro sælger nogle med op til 3000 watt tror jeg nok det er, jeg har selv sådan en.. de trækker hele mit grej og fungerer fortsat på 2 uge... var faktisk osse lidt overrasket da der er koblet rigtigt meget på De tog 99,95 inkl moms for et sæt med 3 kontakter også en fjernbetjening (radiosignaler) |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
kp data og elektronik sælger de spareskinner som anbefales af elsparefonden til ½ pris af hvad jeg har fundet andetsteds.
http://www.kpdata.dk/?p=productMore&iProduct=276&PHPSESSID=a 0654b2c00817008433adb124ff44159 eneste hage: der er kun ét masterstik, men det er jo også perfekt til mig som ikke bruger eks. ps3 uden at have tv'et tændt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |