|
Gode råd om PC til 10 årig? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Sry, men hvor mange versioner af Win 7 installerer du lige? - 50 Gb?? Min fylder godt 20 Gb med alle de lorteprogrammer jeg har installeret.
Redigeret af Steve Jones - 09-August-2012 kl. 23:49 |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg mener det præcise forbrug lå lige omkring 43GB på mit nye mediecenter, som er den seneste jeg installerede for et par måneder siden. Jeg kan dog ikke huske om jeg tjekkede det før eller efter jeg havde installerede codes/TMT5/PowerDVD/Mymovies osv.. På min workstation fylder alt, windows inkl. div. programmer som jeg bruger som standard, ca. 75GB. Det er inkl. office pakken, redigeringsprogrammer, mailprogrammer (bruger Groupwise) osv. Det var derfor jeg tog chancen for nogle måneder siden og smed en 128GB SSD disk i til systemet.
Når alt er installeret på min workstation, så er jeg tæt på 90GB. 110GB er absolut max jeg vil anbefale på en 128GB system disk. Windows i sig selv skal bruge 10% ledig plads på disken for at udføre fragmentering. Og der findes næsten ikke noget værre for en windows maskine, end et system drev der er ved at være fyldt op. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |