|
Gode råd søges til køb af brugt projektor. |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
Blokkebak
Bruger Oprettet: 08-Januar-2016 Sted: Udsholt Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2017 kl. 16:26 |
|
Hej alle.
Søger et godt råd til køb af en brugt projektor da det er det første jeg skal have og intet forstand har på dette område endnu. Jeg har set på en masse brugte på DBA og andre steder og aner ikke hvad jeg skal vælge. Jeg har et budget på ca 5-6000 til projekter køb , der fortrinsvis skal bruges til at se film på. Jeg håber i kan hjælpe med at vælge en god projektor til pengene. Det er disse jeg har kigget på... http://www.dba.dk/suveraen-1080p-3d-hjemmebio/id-1030401190/http://www.dba.dk/projektor-sim2-ht-300-xtr/id-1022240977/ På forhånd tak for jeres input. |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du SKAL købe den der Cineversum. Inklusive scaleren er det som fundet på gaden!
|
||
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er også en JVC hd750 til salg her på siden til 4500kr. Det er også en rigtig go projektor
|
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja, HD750 er også en fed projektor, og til den pris... Damn
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6229 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg havde en JVC HD550, der udviklede pink stripe (en lyserød stribe i højre side af billedet)
Nu ved jeg ikke, om problemet også omfatter HD750 Hvis det er muligt, skal du bede om at se dens billede inden køb Hvis den ikke har problemet er det en fantastisk projektor, især til den pris
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Al forbrugerelektronik kan jo gå i stykker Det betyder jo ikke, at alle andre skal holde sig fra mærker du tilfældigvis har haft problemer med.
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er da det helt rigtige at oplyse om en defekt ved et bestemt mærke. Folk er da ikke dumme, og kan sagtens regne ud det er en enkeltstående fejl, ind til det modsatte er bevist.
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6229 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Pink stripe var en generel fejl
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Go oplysning! |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Baseret på? Jeg har aldrig set det. |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det siger du, men jeg har flere gange set folk blive skræmt væk fra et bestemt produkt, fordi én bestemt, meget vokal bruger har skrevet at der var noget galt med netop hans eksemplar, men altså kun hans, mens 117 andre brugere aldrig har haft problemer. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du virkelig? Hvis jeg læser om sådan en fejl, kigger jeg videre på Nettet for at se om der er andre. |
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |