|
Gode råd søges til køb af brugt projektor. |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6229 |
Funktioner
Tak(0)
|
Naiera er bare ude med riven efter mig, se andre tråde Det er synd for ham
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
michael1977
Bruger Oprettet: 02-November-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
Korrekt pink stripe er en generel fejl, eller retter sagt var en generel fejl. De nyere modeller har ikke, det var primært HDerne Redigeret af michael1977 - 03-April-2017 kl. 15:01 |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6229 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rigtigt, det var modellerne i den ældre HD-serie Min X35 har kørt perfekt i fire år
Redigeret af jake51 - 03-April-2017 kl. 20:24 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Ole_M
Super bruger Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Funktioner
Tak(0)
|
Evt ta et kig på Sony´s hw serie. Fra hw40/hw55 og nyere. En 40 burde kunne fås til omkring 10k brugt. Har netop skiftet min JVC x30 ud til en Sony hw45, og forskellen er ret så markant. Sony´en er JVC x30 overlegen på samtlige punkter pånær sort sort. Der er JVC så også langt bedre end Sony hw45 hvertfald. Men lys, farver, gamma, skarphed. Billedet virker bare mere naturligt og tredimensionelt på Sony´en. Langt bedre dybde i billedet også. Og så er den mere støjsvag, også i high mode.
Redigeret af Ole_M - 04-April-2017 kl. 00:47 |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft en HW50 i seks uger og var ikke videre imponeret, i forhold til min X30. Det er en projektor jeg sagtens kunne leve med, men det var dælme rart at få min X30 tilbage.
|
|
Ole_M
Funktioner
Tak(0)
|
Grunden til at jeg synes Sony er langt bedre pånær sort, skyldes at den har meget mere lys ( 50% mere ). Så på mindre billeder der vil x30 i sammenligning være mere retfærdig. Men 140" kan den ikke magte. 120" maks
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
du bruger jo også en scaler sammen med din JVC. Hvilket fjerner en af JVCens helt store svagheder. Ukorrekt Gamma. |
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min Sony har kørt knap 3000 timer uden at pive. Stadig masser af lys.
|
|
p.las
Funktioner
Tak(0)
|
en JVC med under 80 timer på pæren...samt scaler. Den er på billedesiden bare svær at slå.
Men så snart der kommer flere timer på pæren. Så går det stærkt ned af bakke. |
|
Ole_M
Funktioner
Tak(0)
|
De nye JVC er jo langt bedre end X30. Men de er også bare dyre. X5500 starter fra 38k
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er bestemt ikke fan af JVC's billede, har ikke set de ny modeller, men X30 synes jeg, kun havde et plus, og det var sortniveau. Billedet på den jeg så, var meget digitalt at kigge på og farverne virkede på ingen måde naturlige. Bevægelser, især ved panorering, kan på ingen måde følge med det naturlige og bio-agtige look min 4 år gammel Panasonic kan levere. Jeg ved at JVC er uhyr populære, jeg forstår det bare ikke, folk må gå meget op i sort-niveau, og det synes jeg, er lidt som at vælge højtaler udelukkende ud fra om der er massere af bas.
Men vi er jo alle sammen så forskellige og har forskellige preferencer, så det er godt at der ikke kun findes et produkt på markedet. |
|
Ole_M
Funktioner
Tak(0)
|
Jep JVC kan bare det der med dyb sort. De er ikke bare lidt bedre end eks Sony'erne - det er en kæmpe forskel. Til gengæld med det samme der bare er lidt lys i billedet, så vinder Sony'erne klart ( over x30 ). Jeg vil ikke udelukke jeg ikke vil ha en JVC igen, men jeg gider ikke ofre så meget mere. Men hvis de stadig havde en "billig" entry level til omkring 25k, så ville jeg hvertfald ha dem med i overvejelserne igen. Synes de er blevet for dyre, så længe Sony'erne koster en brøkdel
|
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |