|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TBS222 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 20-November-2008 kl. 15:31 |
Hej, Min Buffalo LinkStation Live HS-DH500GL kan ikke ses på netværket, webinterfacet er på kinesisk etc - kort sagt: jeg er kørt fast! Reset knappen på bagsiden er brugt adskillige gange, men resultatet er det samme Nogen der har en god ide/erfaring for hvorledes jeg kommer videre herfra? |
|
![]() |
|
Victorkarl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Jeg har lige installeret min i dag, brugt medfølgende CD og den var på netværket i løbet af 5 minutter.
|
|
mvh
Karl |
|
![]() |
|
moli ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Hvis du kan den via webinterfacet er det ikke helt skidt. Har selv haft lidt med min 320GB live LS hvor den var kinesisk eller japansk, forstod ikke en meter. Jeg mener at huske noget om at menuerne er de samme som på engelsk. Så hvis du har manualen kan du relativt let finde det sted hvor du ændre sprog. Alternativt er at ligge nyt firmware på, hvilket de gange jeg har gjort det ikke rørte ved mine data, dog ikke en garanti fra min side.
MVH Morten |
|
Morten L
HTPC: Antec Fusion / ASUS DVBviewer / Display: TH 37PX70 Squeezebox'es / Vortexbox |
|
![]() |
|
TBS222 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
[QUOTE=moli]
Hvis du kan den via webinterfacet er det ikke helt skidt. Har selv haft lidt med min 320GB live LS hvor den var kinesisk eller japansk, forstod ikke en meter. Jeg mener at huske noget om at menuerne er de samme som på engelsk. Så hvis du har manualen kan du relativt let finde det sted hvor du ændre sprog. Alternativt er at ligge nyt firmware på, hvilket de gange jeg har gjort det ikke rørte ved mine data, dog ikke en garanti fra min side.
Jeg vil lige prøve det med 'manualoversættelsen' - god idé! Jeg er ikke så bekymret for mine data, de kan genskabes, så hvordan lægger jeg ny firmware på? |
|
![]() |
|
moli ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Morten L
HTPC: Antec Fusion / ASUS DVBviewer / Display: TH 37PX70 Squeezebox'es / Vortexbox |
|
![]() |
|
![]() |
Så kører det igen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |