recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode råd til surround setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode råd til surround setup

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Burke Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Burke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gode råd til surround setup
    Sendt: 12-November-2014 kl. 11:56
Hej alle

Lad mig bare erkende jeg har ikke været herinde i mange år..Jeg har haft travlt med arbejde, børn, og indrømmet en hustru der ikke så med samme øjne på surround (læs store højttalere) som jeg...:-))

Men længe leve kompromiset's herligheder:-) Så nu skal jeg have råd om opsætning og hvad jeg mangler i setup'et!

Nå til sagen. Jeg har netop indkøbt en Yamaha A830 iøvrigt udelukkende på dette forums anbefalinger.

Og her er hvad jeg har:

-Pioneer 5090 Plasma MED Pioneers tilhørende soundbar (kan det indgå som center højttaler??)
- Sonos Connect AMP
- WD TV Live
- BlueRay afspiller
- Yousee boks (ingen MPEG4 i mit tv)

2 stks Scandyna minipod
1 stks Dali 12" sub

Vi er voldsomt glade for Sonos og det kører jo i sit seperate system gennem Sonos forstærkeren, men kan jeg tilslutte den til min A830 og i gviet fald hvordan?

Som indikeret har jeg også brug for en center højttaler og baghøjttalere..Kan jeg fortsætte i Scandyna regi, eller har i dårlige erfaringer med dette?

Kan soundbaren fra Pioneer bruges som center?

Er der ellers nogen ting i mit setup jeg skal være opmærksom på??

Mange tak:-)

Redigeret af Burke - 12-November-2014 kl. 11:56
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu