Hej Alle Det her er da super humor. At i har reflekteret i høj grad på min streng finder jeg faktisk meget sjovt. Nu skal i så høre hvorfor jeg går så meget op i det. Jeg vil gerne tilbyde at mine venner kan få en ordentlig oplevelse, når de ser en film sammen med mig. Der udover ville jeg vælge et tv med hdmi 1.4 da det som jeg forstår det kan lade sig gøre, at man kan køre en lyd kanal i samme kabel, altså tv-et bliver koblet på recieveren med hdmi på hdmi 1.4 er der så plads til at man kan få retur lyd fra tv-et. Er det rigtigt forstået? Jeg skal bruge lyden fra tv-et på min reciver, således at jeg får bedre lyd på tv-et, altså så lyden kommer ud over mit anlæg. HD opløsningen har jeg bidt mig fast i, når jeg læser specifikationer.
Nu har jeg så lige læst, at man kan resikere at gå over til dvb-t2 i fremtiden, er det noget i har hørt om. Mine overvejelser ved at købe et tv, hvor jeg kan bruge min Iphone som remote er den, at jeg på min iphone har tale, og så slipper jeg for at lære en fjernbetjening at kende, hvis telefonen kan bruges som fjern betjening. Jeg har faktisk fundet ud af, at Phillips 32PFL6606H/12 virker med boxer, tv-et har så godt nok ikke dvb-t2. Det har Sony KDL-32CX523, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad der er bedst af de 2 modeller. Måske en af jer kan hjælpe mig lidt der? Har nogle af jer prøvet disse remote løsninger, virker det ordentligt eller er en red eye fra hifiklubben ligeså godt? Hvis nogle af jer skulle have god bud til tv jeg kan vælge, der er billige og gode så er det ganske fint. Der skal dog være mulighed for at få lyden fra tv-et over i recieveren på en måde, og så må tv-et gerne være rimeligt tyndt I må gerne kalde mig en nørd, og lave lidt sjov med mine spørgsmål er også okay, jeg kan godt klare det, og har selv humoren i orden. Mange hilsner Blind nørd
|