|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() Sendt: 10-Marts-2007 kl. 17:48 |
_Hey, jeg skal bruge nogle råd til en rimelig fladskærm til sove-værelset.
Det skal være omkring 20-26 tommer, må gerne indeholde DVD afspiller, og så skal det helst ikke være for dyrt ![]() Nogle der har gode ideer?? Mange af de gode skærme jeg har set er sq næsten så dyre at man bliver fristet til at hænge et 32" op i sove-værelset ![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hvad er der nu galt med 32" i soveværelset? Hænger selv et 32" op i vores soveværelse når jeg synes jeg skal af med lidt penge igen.. prisen fra 26" til 32" er alligevel så lille og 32" er slet ikke for stort.. |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() |
Bump.. er der virkelig ingen der kan komme med et råd...
I øjeblikket kigger jeg lidt på Samsung tv, er der nogen der har erfaringer med deres LE**R32B serie?? |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Kan kun anbefale Toshiba og/eller Panasonic i de størrelser/prisklasser. Samsung har jeg et lidt... lad og bare kalde det et køligt forhold til. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
Spunk, Samsung er et ok TV, men lyden i R serien er virkelig ringe.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. "ElGiganten" har i denne uge tilbud på et 26" SHARP til kun 3995 kr. hvis det skulle ha' nogen int. Link til tilbudsavisen: http://www.elgiganten.dk/store/binary/5257/file?download=tru e |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |