|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
thejoker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 06-September-2009 kl. 21:35 |
|
Godaften alle sammen;)
Jeg har efterhånden i noget tid kigget med når folk poster de mange gode tilbud der er at finde på nettet når det gælder blu-ray film. Nu synes jeg at det på tide at gengælde tjensten. Jeg har været inde på hmv.com og har set der er rigtig gode tilbud at hente hjem. Der er blandt andet Man on wire til 8 pund. Det er en rigtig god film og kan varmt anbefales. Udover det er der også massere andre gode titler blandt andet total recall til 7 pund. I kan se dem her ;) http://hmv.com/hmvweb/listSearch.do?ctx=4291;12;-1;-1;-1& ;leftComponent=21553&headComponent=21860&searchCompo nent=21829 Husk dog også lige at leveringen koster 5 pund |
||
![]() |
||
Naken ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
|
Lige en lille rettelse til dit indlæg: Porto er 2,5 pund per enhed du bestliller. |
||
![]() |
||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
![]() |
|
![]() |
||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|
Hvis det er pr. enhed, er der ikke nogen besparelse at hente der. |
||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||
![]() |
||
clausjen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() |
|
Nej så er det billigere at købe "The Wire" hos thehut til 7,93 pund - der kommer kun ét pund oveni til fragt. Eller Zavvi til samme pris - gratis levering. Total Recall kan også findes billigere andre steder http://www.find-dvd.co.uk/blu-ray/Total-Recall-Blu-ray/10831 25.htm |
||
![]() |
||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|
Zavvi tager Standard Shipping (£0.99 per item)
|
||
![]() |
||
thejoker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Så meget for det gode tip ;) men kendte ikke Zavi og der
kan jeg se at der også er nogen gode tilbud at hente hjem. Så kan jeg takke igen for rådene =) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |