recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode tilbud hos Wupti.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode tilbud hos Wupti.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 06:10
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

6 mdr!!!

Jeg har fået at vide reklamer trykkes 4 uger før de omdeles.

Et par dage før. Og annonceugeblade, der omdeles tirsdag og onsdag, trykkes mandag aften.

Det er IKKE korrekt. Nu kan jeg af gode grunde ikke komme detaljeret ind på følgende emne, da jeg er ansat i distributionsbranchen, men tryksagerne ender på lageret ca. en uge, før de indgår i produktionen (maskinel pakning) og omdeles. 

Desuden får de store selskaber som Coop, Dansk Supermarked, Jysk m.fl. ikke trykt deres reklamer i Danmark, men bl.a. i Italien, Polen, Holland. 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

6 mdr!!!

Et par dage før. Og annonceugeblade, der omdeles tirsdag og onsdag, trykkes mandag aften.

Desuden får de store selskaber som Coop, Dansk Supermarked, Jysk m.fl. ikke trykt deres reklamer i Danmark, men bl.a. i Italien, Polen, Holland. 

Endnu en god grund til at takke nej til papirreklamer. Det må være et belastende CO2 regnskab, foruden papir, tryksværte, er der lange transporter fra trykkerierne i de nævnte lande. Nå ja, og så gætter jeg på at det er billige polske chauffører der har tjansen.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 09:30

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

6 mdr!!!

Endnu en god grund til at takke nej til papirreklamer. Det må være et belastende CO2 regnskab, foruden papir, tryksværte, er der lange transporter fra trykkerierne i de nævnte lande. Nå ja, og så gætter jeg på at det er billige polske chauffører der har tjansen.

Inden du begynder at kaste med flere indholdsløse beskyldninger, vil jeg bare påpege, at vi som virksomhed, sammen med vores kunder, værdsætter bæredygtighed. Desuden har vi allerede etableret en online-portal, hvor der kan ses reklamer. Ydermere har vi søsat vores Nej Tak+ koncept, hvor du som borger selv kan skræddersy, hvilke reklamer du vil have i postkassen. Igen et tiltag som gør, at mindre papir går til splide - genbrugspapir i øvrigt. ;-)

Chaufførerne er ansat hos os via gældende overenskomst.

Redigeret af Ukke - 01-Juni-2014 kl. 09:32
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 09:51
Det er rart at høre I værdsætter bæredygtighed. Og Nej Tak+ er også et godt initiativ. Jeg gætter på det er jeres kunder der ønsker at fastholde de trykte reklamer, trods det i vores IT tid, er meget mere overskueligt at bruge portalerne på nettet til at sammenligne tilbud på tværs af alle reklamer.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 10:48
Kampus, mange foretrækker at læse papirreklamer.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Kampus, mange foretrækker at læse papirreklamer.

Klaus

Det er jeg godt klar over. De gamle er jo IT svage, og kan ikke som os yngre, surfe rundt på nettet. Så de skal selvfølgelig ha deres 20 kg reklamer om året.
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bomndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 11:11
Der er skam også yngre, ikke IT svage, der foretrækker det trykte medie når det drejer sig om reklamer. Jeg er så ikke en af dem Smile
Mvh
Bo

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 11:14
Jeg bøjer mig i støvet. Troede de yngre generationer var mere miljøbevidste.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 12:06

Måske de yngre stadig leder efter den "miljøbevidste" iPad?
Kan forøvrigt ikke selv finde nogle brugbare portaler til at slå ugens tilbud op - har kun fundet skrammelløsninger som eks. tilbudonline og tilbudsugen - nogle alternativer der kan anbefales?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Måske de yngre stadig leder efter den "miljøbevidste" iPad?
Kan forøvrigt ikke selv finde nogle brugbare portaler til at slå ugens tilbud op - har kun fundet skrammelløsninger som eks. tilbudonline og tilbudsugen - nogle alternativer der kan anbefales?

Etilbudsavis er min foretrukne. Her kan du søge på en bestemt vare, og få butikken med det bedste tilbud på tværs af tilbudsaviserne. Noget lettere end at bladre gennem alle papirsreklamerne.

Findes også som app

Redigeret af Kampus - 01-Juni-2014 kl. 12:41
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 14:23

Det er jeg godt klar over. De gamle er jo IT svage, og kan ikke som os yngre, surfe rundt på nettet.

Til trods for at min kone er 3½ måned ældre end mig, ville jeg komme gevaldigt svært til skade, hvis jeg kaldte hende "gammel" og "IT svag"......

Men jeg må så også give hende ret. Ugens tilbudsaviser er hyggeligere i papirform til morgenkaffen, end iPad udgaven.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det er jeg godt klar over. De gamle er jo IT svage, og kan ikke som os yngre, surfe rundt på nettet.

Til trods for at min kone er 3½ måned ældre end mig, ville jeg komme gevaldigt svært til skade, hvis jeg kaldte hende "gammel" og "IT svag"......

Men jeg må så også give hende ret. Ugens tilbudsaviser er hyggeligere i papirform til morgenkaffen, end iPad udgaven.

Klaus

Tænkte nu også mere på dem der er 70 og derover. Mener godt yngre personer kan benytte en PC og Tablet. Vanens magt er stor, men ligefrem kalde tilbudsaviser hyggelige, så skulle man få sig et liv.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu