recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode tilbud tråden!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode tilbud tråden!!!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hilfe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-September-2009
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Gode tilbud tråden!!!!
    Sendt: 23-September-2009 kl. 20:27
Nu er jeg jo lidt ny herinde, så ved ikke om en sådan tråd allerede eksisterer men synes det ville være en god ide med en tråd, hvor folk har mulighed for at gøre hinanden opmærksomme på gode tilbud rundt omkring! Jeg er selv på TV-jagt og det er mange andre herinde også, efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til så tænkte det ville være en god hjælp med denne type tråd. Det er jo ikke alle der opdager hvis f.eks. Bilka lige kører et tilbud på en Pana 50 tommer G10 for 8.000 eller noget i den dur. 

Skabelonen til hvad man burde skrive ser ud som følger:

"Modelnavn" 

"før pris"

"pris ude i andre butikker"

"Ekstra info" - herunder beskrivelse af skærmen, styrker svagheder links til reviews osv.

Håber folk tager godt i mod ideen, og husk nu at hvad der måske ikke umiddelbart virker som et specielt godt tilbud for dig fordi et evt. TV ikke lige opfylder dit krav, sagtens kan være en andens drømmetilbud.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 20:34

Jamen velkommen til.

Og det lyder da som en god ide.

Hver gang når der er tilbud på blu-ray film, ja så bliver der oprettet en ny tråd. Og det gør der også på de andre ting.

Så en god ide.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hilfe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-September-2009
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jamen velkommen til.

Og det lyder da som en god ide.

Hver gang når der er tilbud på blu-ray film, ja så bliver der oprettet en ny tråd. Og det gør der også på de andre ting.

Så en god ide.

Tak for dit positive feedback, nu håber jeg bare folk byder ind med noget. Ideen kommer sig egentlig af, at jeg læste i en anden tråd herinde at der var en der havde set et PS50B551 til under 8.000 "diverse steder", og jeg har ikke selv været i stand til at findet det nogen steder, og jeg har ikke fået noget respons i tråden hvor jeg spørger ind til det. Jeg har fundet skærmen til 13.999 hos Cinemagic som bestillingsvare, så det må siges at være noget af en forskel i prisen!

Så tænkte jeg at en sådan tråd som denne her, kunne give folk bedre mulighed for at danne sig et overblik og hjælpe andre med noget brugbar information. :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2009 kl. 20:52

Det har jeg selv prøvet, Man ser noget og så kan man bare ikke finde det igen.

Hvis den kan komme igang, så ville det være en fordel hvis den så var sticky.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kabers Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Marts-2004
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2009 kl. 10:05

Philips nye LED 40PFL9704H

http://www.fleggaardshop.dk/pi/Philips_40PFL9704H_14271_.asp x