|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
![]() |
|
Måske de ligger noget ekstra på pr. vare? Jeg har 2 spil og en bog i min pakke. |
||
![]() |
||
Rekvium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Det gør de nok. Jeg har et spil og en sæson NCIS i min pakke, så det passer nok meget godt. Det er formentlig lidt billigere med kun én enhed så. Redigeret af Rekvium - 20-November-2008 kl. 14:16 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
play.com har en PS3 bundle til 300 pund. Inkluderer LBP, 007 og Batman Begins BD. Det er sgu et ok tilbud til jer, der ikke har maskinen endnu..
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
Rekvium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
|
Ifølge play.com leverer de ikke konsoller udenfor UK. "Products eligible Men det samme siger de jo på amazon.co.uk, men der kan man fint bestille alligevel. Nogen der evt. har bestilt en ps3 fra play.com? |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Lige for en ordens skyld: Man skal ikke trække VAT-procenten fra. Man skal dividere med 1+(Vat-procent/100%). Det resulterer i en lidt højere pris. |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Jeg har lige bestilt Resident Evil 5 og Killzone 2 til PS3. Samlet pris hos THEHUT m. forsendelse: 543,50DKK Det findes ikke billigere i Europa, så vidt jeg har set. Jeg håber ikke kursen stiger helt vildt inden udgivelse for de charger jo først når de afsender hehe |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Ja det er en udemærket pris, hvis altså ikke tolderne for fat i den
![]() Er dog fristet til selv at bestille de 2 spil derfra |
||
![]() |
||
![]() |
|
De får ikke fat i min...
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
per falck ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
![]() |
|
har familie i england , og vat er sat ned til 15% pga af finanskrise
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej gutter! Så er det igen den tid på året hvor der kommer så mange spil, så man ikke har tid til at fordybe sig ordentlig i dem alle (man skal jo også arbejde, så man kan købe dem, og pleje konen så hun ikke brokker sig når COD endnu en gang brager ud af surround sættet). Derfor hiver jeg tråden frem, da jeg så at GameStop (EB Games) har spil til 1 krone hvis man bytter to gamle spil. Assassins Creed, Uncharted 2, Splinter Cell er dem jeg lagde mærke til. FIFA 10 og SHIFT får man år to spil og 199DKK. Det er jo dejligt, så kom gerne med links til hvor man kan få billige spil, omkring en hund, som vi kan købe og bytte til disse nye titler.
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
Lindahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
|
Jeg var nede forbi min lokale Blockbuster i går, og der solgte de brugte ps3/xbox360 spil til 99,-, dem jeg lige lagde mærke til, var ikke på Gamestops ekskluderings-liste. Redigeret af Lindahl - 01-August-2009 kl. 14:29 |
||
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb NAD C162 NAD 214 THX Dali 109 Panasonic TH-50PV60 Xbox360 60 gb MSI Wind 320 gb HTC Magic |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Jeg kan se at i snakkede om www.play.com tidligere på året, i skal bare lige huske på at priserne SKAL laves om til euro, også bliver spillene altså lidt dyrere, men der er dog tit nogle gode tilbud - man kunne f.eks. købe Prinse of Persia + DLC pakke for ca. 170kr på det ene tidspunkt. Det skal lige siges at DLC pakken alene koster 70kr på PSN så det er jo et rigtig godt tilbud. Men ud over det så er www.shopto.net gode, de har dog bare en fragtpris på £3,0-3,5 Pr. spil, det er vigtigt at huske på hvis man bestiller flere spil, men her skal der ikke tænkes på VAT som hos amazon. http://www.gameplay.co.uk/ er også gode, de er ligesom shopto, men her betaler man kun £3,0-3,5 for alle ens spil, i fragt, så der kan man godt bestille en 2-3 spil også stadigvæk kun betale de 3 pund i fragt. Jeg har dog også overvejet at forudbestille Dragon Age: Origins Collectors Edition hos www.gamestop.com, men der skal jeg så betale told og moms for at få det hjem fra Amerika Er der forresten nogen af jer der ved hvor meget man kan importere for, inden man skal betale, og hvor meget det egentlig er, når man endelig skal betale? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |