recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode tilbud!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode tilbud!

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2814
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Rekvium Rekvium skrev:

Ved mig siger den £5.37, altså ca. 48,-. Det betyder at f.eks. Tiger Woods koster under 250,- INKL. fragt. Det syntes jeg stadig er pisse billigt. Personligt er der flere ting jeg skal bestille derinde fra, så fragten betyder ikke så meget for mig. Og så slipper man for at bede til guderne for at undgå tolden.

Måske de ligger noget ekstra på pr. vare? Jeg har 2 spil og en bog i min pakke.

Til top
Rekvium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2008
Sted: Denmark
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2008 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Rekvium Rekvium skrev:

Ved mig siger den £5.37, altså ca. 48,-. Det betyder at f.eks. Tiger Woods koster under 250,- INKL. fragt. Det syntes jeg stadig er pisse billigt. Personligt er der flere ting jeg skal bestille derinde fra, så fragten betyder ikke så meget for mig. Og så slipper man for at bede til guderne for at undgå tolden.

Måske de ligger noget ekstra på pr. vare? Jeg har 2 spil og en bog i min pakke.

Det gør de nok. Jeg har et spil og en sæson NCIS i min pakke, så det passer nok meget godt. Det er formentlig lidt billigere med kun én enhed så.

Redigeret af Rekvium - 20-November-2008 kl. 14:16
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 12:11
play.com har en PS3 bundle til 300 pund. Inkluderer LBP, 007 og Batman Begins BD. Det er sgu et ok tilbud til jer, der ikke har maskinen endnu..

BORING!
Til top
Rekvium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2008
Point: 58
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 17:06

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

play.com har en PS3 bundle til 300 pund. Inkluderer LBP, 007 og Batman Begins BD. Det er sgu et ok tilbud til jer, der ikke har maskinen endnu..

Ifølge play.com leverer de ikke konsoller udenfor UK.

"Products eligible
DVD, music, games, books, and clothing are eligible. Unfortunately, we cannot delivery electronics, personal computers, gadgets, or mobile outside of the UK."

Men det samme siger de jo på amazon.co.uk, men der kan man fint bestille alligevel. Nogen der evt. har bestilt en ps3 fra play.com?

Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2008 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Varens pris

-17%
+25%
--------------
Det-du-skal-betale!

Lige for en ordens skyld:
Man skal ikke trække VAT-procenten fra. Man skal dividere med 1+(Vat-procent/100%). Det resulterer i en lidt højere pris.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 15:17

Jeg har lige bestilt Resident Evil 5 og Killzone 2 til PS3. Samlet pris hos THEHUT m. forsendelse: 543,50DKK

Det findes ikke billigere i Europa, så vidt jeg har set. Jeg håber ikke kursen stiger helt vildt inden udgivelse for de charger jo først når de afsender hehe

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 15:30
Ja det er en udemærket pris, hvis altså ikke tolderne for fat i den

Er dog fristet til selv at bestille de 2 spil derfra

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 16:05
De får ikke fat i min...

BORING!
Til top
per falck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2009
Point: 150
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2009 kl. 16:10
har familie i england , og vat er sat ned til 15% pga af finanskrise
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 18:39

Hej gutter!

Så er det igen den tid på året hvor der kommer så mange spil, så man ikke har tid til at fordybe sig ordentlig i dem alle (man skal jo også arbejde, så man kan købe dem, og pleje konen så hun ikke brokker sig når COD endnu en gang brager ud af surround sættet).

Derfor hiver jeg tråden frem, da jeg så at GameStop (EB Games) har spil til 1 krone hvis man bytter to gamle spil. Assassins Creed, Uncharted 2, Splinter Cell er dem jeg lagde mærke til. FIFA 10 og SHIFT får man år to spil og 199DKK.

Det er jo dejligt, så kom gerne med links til hvor man kan få billige spil, omkring en hund, som vi kan købe og bytte til disse nye titler.

BORING!
Til top
Lindahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Maj-2008
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2009 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hej gutter!

Så er det igen den tid på året hvor der kommer så mange spil, så man ikke har tid til at fordybe sig ordentlig i dem alle (man skal jo også arbejde, så man kan købe dem, og pleje konen så hun ikke brokker sig når COD endnu en gang brager ud af surround sættet).

Derfor hiver jeg tråden frem, da jeg så at GameStop (EB Games) har spil til 1 krone hvis man bytter to gamle spil. Assassins Creed, Uncharted 2, Splinter Cell er dem jeg lagde mærke til. FIFA 10 og SHIFT får man år to spil og 199DKK.

Det er jo dejligt, så kom gerne med links til hvor man kan få billige spil, omkring en hund, som vi kan købe og bytte til disse nye titler.

Jeg var nede forbi min lokale Blockbuster i går, og der solgte de brugte ps3/xbox360 spil til 99,-, dem jeg lige lagde mærke til, var ikke på Gamestops ekskluderings-liste. 

Redigeret af Lindahl - 01-August-2009 kl. 14:29
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb
NAD C162
NAD 214 THX
Dali 109
Panasonic TH-50PV60
Xbox360 60 gb
MSI Wind 320 gb
HTC Magic
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 10:59

Jeg kan se at i snakkede om www.play.com tidligere på året, i skal bare lige huske på at priserne SKAL laves om til euro, også bliver spillene altså lidt dyrere, men der er dog tit nogle gode tilbud - man kunne f.eks. købe Prinse of Persia + DLC pakke for ca. 170kr på det ene tidspunkt. Det skal lige siges at DLC pakken alene koster 70kr på PSN så det er jo et rigtig godt tilbud.

Men ud over det så er www.shopto.net gode, de har dog bare en fragtpris på £3,0-3,5 Pr. spil, det er vigtigt at huske på hvis man bestiller flere spil, men her skal der ikke tænkes på VAT som hos amazon.

http://www.gameplay.co.uk/ er også gode, de er ligesom shopto, men her betaler man kun £3,0-3,5 for alle ens spil, i fragt, så der kan man godt bestille en 2-3 spil også stadigvæk kun betale de 3 pund i fragt.

Jeg har dog også overvejet at forudbestille Dragon Age: Origins Collectors Edition hos www.gamestop.com, men der skal jeg så betale told og moms for at få det hjem fra Amerika

Er der forresten nogen af jer der ved hvor meget man kan importere for, inden man skal betale, og hvor meget det egentlig er, når man endelig skal betale?

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu