recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode udbud af underholdning ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode udbud af underholdning ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
povlhp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2006
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér povlhp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gode udbud af underholdning ?
    Sendt: 27-Marts-2012 kl. 09:52
Øv, så lukkede Stofa for deres gæt-en-url beskyttelse af deres WebTV :( Junior er ked af at alle de mange børnekanaler nu er væk.  Og jeg har lige fået en AppleTV3 så jeg kunne smide det op på TV.

De har nu noget væsentligt mere avanceret hvor man får nogle "tokens" som bruges til, på en eller anden ukendt måde, at generere ret lange URL'er der skifter nogle gange om dagen. Så nu er er det slut med den store pakke gratis hos Stofa.

Og Waoo leverer ikke på min adresse :( Det positive er, at så kommer junior til at lave nogle andre ting, og vi får ikke set så meget TV.

Har lige prøvet NetFlix, men det er ikke pengene værd ($8/md). Stort set kun gamle film. 

Er der andre gode billige alternativer ? BBC er gratis hvis man har en UK IP adresse (30-40kr/md for en virtual server), de har meget godt. iTV har ikke så meget online.

Har hørt noget on Vudu. Er der nogle gode erfaringer med den ? Kræver også US IP, men det er ikke noget problem. Ser ud til at det kun er SD opløsning, ikke HD på iPhone/iPad/PC/Mac. Regner med iPad -> AppleTV.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2012 kl. 10:09
svt play?

Venlig hilsen
KB
Til top
Anders_itu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2007
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_itu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2012 kl. 14:47
TDC Trio er billig de første 3 måneder. Kan du få Yousee?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu