recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godfather Blu Ray Boks 287 Kr incl lev.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGodfather Blu Ray Boks 287 Kr incl lev.

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12431
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 14:16
CD-WOW har for nyligt (igen) ordnet det sådan, at man IKKE kommer til at betale mere. Skulle det ske alligevel, vil de med glæde give en voucher på beløbet til brug på deres side.

Dummebøden for at få lov til at betale moms er i øvrigt steget til 155,- i år.
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 463
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 14:19

cdwow ...er der virkelig stadig nogle som bruger dem...?! 

De var gode i "gamle" dage som er flere år siden men nu dage er de ét af de værste skod-forhandlere på nettet. 

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12431
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 14:27
Jeg bestiller en sjælden gang hos dem, og det er da gået meget fint. Og hurtigere end i 'gamle dage'.

For nyligt havde de også nogle rimeligt gode tilbud på blå. Man kunne f.eks. få Burn After Reading for 134,- med en af de der 10-kroners kuponer de konstant smider efter en.
Til top
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 16:25
Sidste gang jeg købte hos dem, røg én af mine pakker i moms-mangel (30kr., men PostDK havde jo lige 140kr. gebyr = 170kr. suk). Jeg havde dog bestilt for 1000kr. så det var ikke så slemt, når jeg tænker på at jeg har sparet 600kr. i forhold til DK, og en 250 i forhold til UK.

De ville dog gerne give en Voucher, men jeg gad ikke lige at bøvle med at få scannet min kvittering. Køber man et enkelt produkt kan det være lidt mere risikabelt, så jeg vælger at samle flere ønsker når jeg køber hos dem igen (og det vil jeg helt klart gøre).

EDIT: jeg kom i tanke om at de fleste produkter kom fra Hong Kong, men blu-rays kom fra Schweitz (som dvd.co.uk).

Redigeret af broeman - 11-Februar-2009 kl. 16:28
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Schubring Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2008
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

Den er nu også ret billig hos amazon.co.uk - lidt dyrere, men til gengæld
helt sikkert fri for told/moms og samtidig en mere sikker forhandler

http://www.amazon.co.uk/Godfather-Trilogy-Blu-ray-Marlon-Bra ndo/dp/B001E25MBK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=12343 57718&sr=8-1

- sorry, kan ikke få link til at virke...

Admin: Har rettet linket

Var selv heldig at få den via Amazon.co.uk for en måneds tid siden til 270,- kr (inkl. forsendelse)

Redigeret af Schubring - 11-Februar-2009 kl. 16:40
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 16:58

Jeg købte denne boks for et stykke tid siden i forventning om at det var en væsentlig opgradering over DVD udgaven...men blev slemt skuffet . Der er, IMO, ikke meget at komme efter, hvis man har en afspiller, der bare er nogenlunde til at opskalere. Mange af billederne er grynede og lyden er heller ikke fantastisk.

Filmene er selvfølgelig verdensklasse, men de bliver ikke retfærdigjort af denne udgivelse.

On topic, så er jeg også tidligere blevet bonnet efter handel hos CDWOW og bruger dem af samme årsag ikke mere.

Redigeret af Shiva - 11-Februar-2009 kl. 17:04

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Jeg købte denne boks for et stykke tid siden i forventning om at det var en væsentlig opgradering over DVD udgaven...men blev slemt skuffet . Der er, IMO, ikke meget at komme efter, hvis man har en afspiller, der bare er nogenlunde til at opskalere. Mange af billederne er grynede og lyden er heller ikke fantastisk.

Filmene er selvfølgelig verdensklasse, men de bliver ikke retfærdigjort af denne udgivelse.

On topic, så er jeg også tidligere blevet bonnet efter handel hos CDWOW og bruger dem af samme årsag ikke mere.

Blu-ray udgaven _er_ en væsentlig forbedring i forhold til DVD. Det grynede er sådan at instruktøren ønsker filmene skal se ud, men overall er det en bedre kvalitet.

Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Blu-ray udgaven _er_ en væsentlig forbedring i forhold til DVD. Det grynede er sådan at instruktøren ønsker filmene skal se ud, men overall er det en bedre kvalitet.

Det er jeg slet, slet ikke enig i, men det er jo en smag sag. Min opskalerede DVD version (den Coppola restaurerede udgave) ser stort set ligeså godt ud som BD udgaven. Og hvorfra ved du iøvrigt, hvordan Coppola havde tænkt at filmene skulle se ud? Det er jo kun ind imellem at scener virker 'grynede'. På mig virker det som en lidt for sjusket og hastigt udført transfer.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
Ostemad Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Februar-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 19:05
http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=280;-1;-1 ;-1;-1&sku=834466

+ 2,5£ i porto. og helt risikofrit...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 19:12

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er jeg slet, slet ikke enig i, men det er jo en smag sag. Min opskalerede DVD version (den Coppola restaurerede udgave) ser stort set ligeså godt ud som BD udgaven. Og hvorfra ved du iøvrigt, hvordan Coppola havde tænkt at filmene skulle se ud? Det er jo kun ind imellem at scener virker 'grynede'. På mig virker det som en lidt for sjusket og hastigt udført transfer.

Fordi der var en længere diskussion om det sidste år - ka' ikke lige finde tråden - og der kom man frem til mit statement. Når jeg sammenligner dvd og BD udgaven, ved jeg godt hvilken jeg foretrækker

Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Point: 1078
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 21:14

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er noget vås.

I følge ToldSkat

"Ved indførsel af varer af ringe værdi skal der dog ikke betales told, moms og eventuel punktafgift. Du skal således kun betale told, hvis hele forsendelsens værdi overstiger 22 EURO (ca. 165 kr.). Du skal betale moms og punktafgift, hvis forsendelsens værdi overstiger 80 kr."

mvh Infinity
Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det er noget vås.

I følge ToldSkat

"Ved indførsel af varer af ringe værdi skal der dog ikke betales told, moms og eventuel punktafgift. Du skal således kun betale told, hvis hele forsendelsens værdi overstiger 22 EURO (ca. 165 kr.). Du skal betale moms og punktafgift, hvis forsendelsens værdi overstiger 80 kr."

Du nævner det jo selv at "Du skal betale moms og punktafgift, hvis forsendelsens værdi overstiger 80 kr." Post Danmark tager netop 155DKK for at gøre dette..

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu