|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
||
CD-WOW har for nyligt (igen) ordnet det sådan, at man IKKE kommer til at betale mere. Skulle det ske alligevel, vil de med glæde give en voucher på beløbet til brug på deres side.
Dummebøden for at få lov til at betale moms er i øvrigt steget til 155,- i år. |
|||
![]() |
|||
Gromit ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() |
||
cdwow ...er der virkelig stadig nogle som bruger dem...?! De var gode i "gamle" dage som er flere år siden men nu dage er de ét af de værste skod-forhandlere på nettet.
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12431 |
![]() |
||
Jeg bestiller en sjælden gang hos dem, og det er da gået meget fint. Og hurtigere end i 'gamle dage'.
For nyligt havde de også nogle rimeligt gode tilbud på blå. Man kunne f.eks. få Burn After Reading for 134,- med en af de der 10-kroners kuponer de konstant smider efter en. |
|||
![]() |
|||
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
||
Sidste gang jeg købte hos dem, røg én af mine pakker i moms-mangel (30kr., men PostDK havde jo lige 140kr. gebyr = 170kr. suk). Jeg havde dog bestilt for 1000kr. så det var ikke så slemt, når jeg tænker på at jeg har sparet 600kr. i forhold til DK, og en 250 i forhold til UK.
De ville dog gerne give en Voucher, men jeg gad ikke lige at bøvle med at få scannet min kvittering. Køber man et enkelt produkt kan det være lidt mere risikabelt, så jeg vælger at samle flere ønsker når jeg køber hos dem igen (og det vil jeg helt klart gøre). EDIT: jeg kom i tanke om at de fleste produkter kom fra Hong Kong, men blu-rays kom fra Schweitz (som dvd.co.uk). Redigeret af broeman - 11-Februar-2009 kl. 16:28 |
|||
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|||
![]() |
|||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
||
Var selv heldig at få den via Amazon.co.uk for en måneds tid siden til 270,- kr (inkl. forsendelse) Redigeret af Schubring - 11-Februar-2009 kl. 16:40 |
|||
![]() |
|||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
||
Jeg købte denne boks for et stykke tid siden i forventning om at det var en væsentlig opgradering over DVD udgaven...men blev slemt skuffet
Filmene er selvfølgelig verdensklasse, men de bliver ikke retfærdigjort af denne udgivelse.
On topic, så er jeg også tidligere blevet bonnet efter handel hos CDWOW og bruger dem af samme årsag ikke mere. Redigeret af Shiva - 11-Februar-2009 kl. 17:04 |
|||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Blu-ray udgaven _er_ en væsentlig forbedring i forhold til DVD. Det grynede er sådan at instruktøren ønsker filmene skal se ud, men overall er det en bedre kvalitet. |
|||
![]() |
|||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
||
Det er jeg slet, slet ikke enig i, men det er jo en smag sag. Min opskalerede DVD version (den Coppola restaurerede udgave) ser stort set ligeså godt ud som BD udgaven. Og hvorfra ved du iøvrigt, hvordan Coppola havde tænkt at filmene skulle se ud? Det er jo kun ind imellem at scener virker 'grynede'. På mig virker det som en lidt for sjusket og hastigt udført transfer. |
|||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|||
![]() |
|||
Ostemad ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
||
http://hmv.com/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=280;-1;-1 ;-1;-1&sku=834466
+ 2,5£ i porto. og helt risikofrit... |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Fordi der var en længere diskussion om det sidste år - ka' ikke lige finde tråden - og der kom man frem til mit statement. Når jeg sammenligner dvd og BD udgaven, ved jeg godt hvilken jeg foretrækker |
|||
![]() |
|||
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
||
Det er noget vås. I følge ToldSkat "Ved indførsel af varer af ringe værdi skal der dog ikke betales told, moms og eventuel punktafgift. Du skal således kun betale told, hvis hele forsendelsens værdi overstiger 22 EURO (ca. 165 kr.). Du skal betale moms og punktafgift, hvis forsendelsens værdi overstiger 80 kr." |
|||
mvh Infinity
|
|||
![]() |
|||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
||
Du nævner det jo selv at "Du skal betale moms og punktafgift, hvis forsendelsens værdi overstiger 80 kr." Post Danmark tager netop 155DKK for at gøre dette.. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |