recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godpris og Toshiba HD EP35
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGodpris og Toshiba HD EP35

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Emne: Godpris og Toshiba HD EP35
    Sendt: 19-December-2007 kl. 15:38

Jeg synes egentligt er det er på sin plads at fremhæve virkelig service når man får det. Vi hører mest om den dårlige service ikke sandt? 

Jeg har det lidt sådan, at jeg gerne vil medvirke til, at recordere.dk er blandt de første der anmelder nye HD produkter. At det så koster en ny afspiller til mig selv i ny og næ - okay

Nu vil jeg med djævlens vold og magt gerne anmelde den nye Toshiba HD EP35 til recordere.dk. Men hvad gør man, når den pågældende afspiller i bund og grund ikke er tilgængelig ret mange steder endnu - jamen man kontakter Godpris og spørger hvad vi kan gøre. Vi mailer lidt frem og tilbage, og bliver i eftermiddag enige om, at Godpris kan ikke nå at få den hjem før efter nytår -

Hvad gør Godpris så, jamen de får den sendt i fuld fart fra deres leverandør. Så lige nu er den på vej med UPS - hjem til mig og en anmeldelse.

Se det var en rigtig- og sand julehistorie

Redigeret af Hother - 19-December-2007 kl. 15:40
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Point: 682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2007 kl. 15:59
Sådan skal det være!
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2007 kl. 16:11

Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Sådan skal det være!

Nemlig Krstoff

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2007 kl. 21:59

Altid rart med god service. Det giver tillid til biksen.

Forstår dog ikke de ikke kan levere hurtigere. Du kunne bare have hentet den i HFK. Den har været på lager en lille uges tid.

Det skal dog ikke ødelægge en god oplevelse. ThUmps up til "God pris".

Glæder mig til at høre dine oplevelser med maskinen. Jeg synes personligt den performer ret fornuftigt. Specielt betjeningsmæssigt er det voldsomt løft i forhold til den gamle XE1. Ep35 virker dog noget langsommere end EP30 i det daglige.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2007 kl. 22:05

Hej Rysz - jo det er da rigtigt at HFK har haft den i et stykke tid. Men med den frekvens (3 Blu-Ray afspiller bare i år) jeg skifter enheder, er jeg altså også nød til at kigge på prisen

Og bestemt en usædvanlig flot behandling af Godpris - og det er ikke første gang for mit vedkommende. Også dengang jeg havde fået den idé at anmelde Samsung BD P1400 var det også Godpris der skaffede den hjem - før næsten alle andre

Redigeret af Hother - 19-December-2007 kl. 22:14
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu