recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godstykkelse i B&W 602 S2 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Godstykkelse i B&W 602 S2 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
palleti Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palleti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Godstykkelse i B&W 602 S2 ?
    Sendt: 27-April-2015 kl. 18:03
Der blev nedlagt veto mod Snell gulvhøjttalerne

Kompromis: Nogle udmærkede sorte B&W som af indretningsmæssige årsager skal højt op at hænge på væggen ved siden af fjernsynet. De skal selvf. helst noget ud fra væggen. Jeg har tænkt på dels at sætte dem på en hylde, evt. bare et par hyldeknægte, eller skrue et beslag på bagsiden af højttaleren, så de kan hænges op på en eller anden vægmonteringsting.

Så kommer spørgsmålet: Hvor tykke plader er B&W DM602 S II's bagside lavet af? Jeg ville jo nødigt skrue helt igennem!

Andre forslag er også velkomne, i det hele taget ville jeg jo nødigt ødelægge den sorte asketræsfinish, det er nogle 1-ejers højttalere som står rigtig flotte.
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.
Til top
palleti Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palleti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 21:49
Tror jeg har fundet løsningen: https://www.vogels.com/en-dk/c/vlb-200-loudspeaker-wall-mount-2x#.VG3yldKG-So
LG B6 55" + Humax YS-4000 tvboks, 7.2 Yamaha RX-A860, Yamaha Blu-Ray, B&W LCR6 2S center, B&W 683 S1 gulvhøjttalere, B&W DM601 S3 baghøjttalere, Yamaha YST-SW300 12" sub.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu