recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt 32/37" til soveværelset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Godt 32/37" til soveværelset

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ziphnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Godt 32/37" til soveværelset
    Sendt: 07-Januar-2013 kl. 18:37
Hej,

Jeg leder efter et godt 32-37" tv til soveværelset.

Jeg går primært efter billedkvalitet men vil meget gerne have god DLNA support med MKV afspilning, så jeg slipper for at sætte et apparat til for at ordne det. Jeg vil helst undgå en soundbar så lyden skal ihvertfald ikke være helt elendig. Derudover ville det ikke være så skidt hvis det kunne fås i hvid/sølv etc.

I stuen har jeg en Pioneer KRP-600M plasma, og når sammenligner dens billede med mange af LED tv'ene i butikkerne bliver jeg lidt skuffet. Har naturligvis ikke brug for et lige så godt billede i soveværelset, men kontrasten imellem de to skal helst ikke være for voldsom :)

Lidt hurtig søgen antyder at Samsung faktisk ikke er så gode, men bare hypede (var heller ikke så imponeret af dem jeg har set mht billedkvalitet, men det er svært at bedømme i butikker). Jeg ved ikke om det er korrekt?

Derimod lyder det som at Panasonic L32/37 E5Y skulle være udemærkede, men desværre findes de vist ikke i hvid.

Derudover synes jeg hurtigt det bliver lidt overskueligt da hver eneste producent har et væld af modeller, så jeg tager gerne i mod forslag.




Til top
ziphnor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ziphnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:46
Efter at have kigget mig lidt omkring er det umiddelbart følgende der virker interessante:

Panasonic TX-L32E5Y til ca. 4000kr
Philips 32PFL5007T til ca. 3600kr
Samsung UE32ES6715U til ca. 4700kr

Rent designmæssigt er jeg nok mest til Samsung'en efterfulgt af Phillips'en, men det er ikke designet der er det vigtigste. Nogen der har erfaring med nogen af ovenstående?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu