|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
panch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() Sendt: 11-April-2007 kl. 00:18 |
Jeg bliver forhåbentlig snart den glade ejer af et Panasonic PX70 plasma tv. Jeg skal have trukket et kabel fra min PC til skærmen, og afstanden er ca 12m desværre. Nogen der har købt et DVI-HDMI kabel i god kvalitet som kan henvise til et sted at købe det? Eventuelt et DVI-DVI kabel + en DVI-HDMI converter i enden, afhængigt af hvad der er bedst... |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Når du er ude i de længder så ville jeg ikke bruge en adapter. Køb et Clicktronic/lignende eller alternativt et Supra. Handler selv hos avconnection - super service og priser. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
12m ? så er du nok tvunget til at købe Supra, og glem alt om konvertere/adaptere Prøv lige at læse lidt på dette http://www.av-connection.dk/?PGr=590&SPage=HDMI-DVI_Kabl er
Redigeret af spawn - 11-April-2007 kl. 02:00 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
panch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Ja, det fik jeg også lige læst efter at have postet. Men så bliver det jo nok et Supra kabel, da Clicktronic har max længde på 10m. Jeg har selv handlet ved av-connection nogle gange, og ja, det er en af de bedste net-butikker jeg er stødt på.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Ellers Argon HDMI kabler fra Hifi-Klubben. Også rigtig gode kabler, som endda understøtter 1080p ... I den længde kan den lidt dyrere af de to muligheder inden for Argon nok foretrækkes.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |