|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jesper3a ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 16-December-2008 kl. 11:04 |
Jeg har valgt at sælge min Nad763v2 og anskaffet mig en Onkyosr606 istedet for. Ville bare lige for sjov høre hvad eksperterne mener om denne konvertering er det fremgang eller tilbagegang? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
i stereo er det tilbage gang, havde nok valgt en Marantz sr 5003. Så er det fremgang. fåes til ca 4100 i danske kroner |
|
![]() |
|
jesper3a ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Okay hvordan så med surroundsiden? Er mest spændt på hvor svag den er i forhold til Naden |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |