recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt eller skidt?!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Godt eller skidt?!?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BRB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Marts-2010
Sted: Ishøj
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BRB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Godt eller skidt?!?
    Sendt: 26-Maj-2014 kl. 13:31
Hej alle.
Min søn vil gerne købe et Philips 42" LED 42PFT6309 (set i Bilka denne uge) for sine konfirmations penge. Det skal bruges til TV/PS4/Xbox 360. Han er rigtig glad for Amblight på TV'et men hvad med TV'et? Er det godt eller skidt!?? Gerne med hvorfor i syntes som i gør.

På forhånd tak.
VH
BRB
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4704
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 14:15
Hvis det primært skal bruges til konsolspil, så er input lag vigtigt. Her er Philips ikke kendt for at ligge særlig godt, men jeg har dog ikke testet 2014-modellerne endnu.

Jeg kan anbefale Sony W8 til konsolspil.
Til top
BRB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Marts-2010
Sted: Ishøj
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BRB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 15:00
Hej Rasmus.
Tak for dit svar.

Han valgte ovenstående tv og han er glad Smile Også under konsolspil.

VH
BRB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu