|
godt køb? Sony, VPL-VW50 |
Besvar |
Forfatter | |
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Februar-2018 kl. 18:39 |
i min sidste tråd spurge jeg til benq nye 4k projektor, nu er jeg så blevet enig med mig selv om at vente lidt med 4k til der er noget mere materiale og egentlig tv i 4k end der er idag. og samtidig give mig selv den tid til at spare lidt mere op til noget bedre.
derfor begynde jeg at søge brugt, og faldte over denne sony, sælger siger den har under 500 timer på nuværende pære og han ønsker i omegnen af 6000 for den.. hvad mener i om denne projektor? jeg kender den ikke selv men kan se i hans annonce at den engang i tidernes morgen har kostet 42000 så noget må den da kunne:) med venlig hilsen Jacob thor
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den er alt for dyr, den er jo over 11 år gammel. Jeg ville ikke en gang give kr.3.000,-
Der er en jvc x30 på dba jeg nok hellere ville smide penge efter, måske lidt ned i pris. |
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
så godt den x30, og har da også skrevet til sælger, meeen han var ikke til at hugge eller stikke i, jeg ville nemlig købe uden lærred, og det ville han bestemt ikke, hverken det eller gå ned i pris.
|
|
jacobthor91
Funktioner
Tak(0)
|
Nå det blev en epson i stedet.. Men tak alle sammen
|
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken Epson blev det?
Jeg havde selv en epson TW5900 før jeg købte en Panasonic PT-AT6000 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |