recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt mini-tastatur?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGodt mini-tastatur?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
kaja69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2007
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 08:24
Jeg har været super glad for mit Rii mini - indtil min 2 årige søn syntes det skulle bades forleden! Nu var jeg ved at bestille et nyt da jeg læste om Chill KB-1BT. Det ligner en efterligning af Rii mini, men det er med dansk layout (ved ikke om Rii mini er kommer med det nu) og BT, som giver mulighed for at bruge det med en Android (har også en SGS), hvilket lyder cool.
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55"
Epson EH-TW7000 102"
Marantz SR 6010 7.2
- 5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12
- 2.0: Wharfedale Diamond 220
ELAC AM-180 2:0 (active)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af kaja69 kaja69 skrev:

Jeg har været super glad for mit Rii mini - indtil min 2 årige søn syntes det skulle bades forleden! Nu var jeg ved at bestille et nyt da jeg læste om Chill KB-1BT. Det ligner en efterligning af Rii mini, men det er med dansk layout (ved ikke om Rii mini er kommer med det nu) og BT, som giver mulighed for at bruge det med en Android (har også en SGS), hvilket lyder cool.
Har et Chill KB-1BT. Det virker forsåvidt meget godt, men det irriterer mig at det ikke kan vække min PC. Der er lidt om det i denne tråd:http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97792&PID=997625#997625
Et andet punkt jeg er lidt irriteret over, er at det ikke automatsik forbinder sig med PCen efter den er vækket fra dvale, men det har jeg tænkt mig at skrive til dem. Kan være der findes en løsning
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
kaja69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2007
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 16:30
At den ikke automatisk forbinder efter dvale lyder som et bluetooth problem, men jeg ville da gerne høre om der er en løsning på det.
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55"
Epson EH-TW7000 102"
Marantz SR 6010 7.2
- 5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12
- 2.0: Wharfedale Diamond 220
ELAC AM-180 2:0 (active)
Til top
BadMan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 15:21
Samsung PS59D6905 59" FullHD Plasma

Yamaha RX-V1200RDS Surround Reveiver

Yamaha YST-SW800 Subwoofer

Klipsch Reference 7 Højttalere
Til top
BadMan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 15:26
Jeg kan nu bekræfte at Chill KB-1RF Micro Keyboard - altså 2.4G RF udgaven - kan bruges til at starte/vække computeren og iøvrigt også virker i BIOS mv.

Det er blot at sætte donglen i, så virker det. Der er ingen drivere osv. der skal installeres.
Samsung PS59D6905 59" FullHD Plasma

Yamaha RX-V1200RDS Surround Reveiver

Yamaha YST-SW800 Subwoofer

Klipsch Reference 7 Højttalere
Til top
den_ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-August-2007
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af TheRealBamse TheRealBamse skrev:

http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboard/devices/192
De har godt nok ikke decideret TouchPad... Men det er måske en mulighed?

Eller??

de har da begge touchpad

har selv mini'en og der fungere bare og jeg har ikke oplevet at forbindelsen er dårlig mit mediacenter så i et skab hvor lågen altid er lukket og der er ingen problemer 
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 22:35
Oprindeligt skrevet af BadMan BadMan skrev:

Jeg kan nu bekræfte at Chill KB-1RF Micro Keyboard - altså 2.4G RF udgaven - kan bruges til at starte/vække computeren og iøvrigt også virker i BIOS mv.

Det er blot at sætte donglen i, så virker det. Der er ingen drivere osv. der skal installeres.

Kan du sige noget om rækkevidden, både med og uden forhindringer/vægge etc. mellem receiver og keyboard? De 10 meters rækkevidde Chill beskriver virker nemlig ikke som ret meget i forhold til det er RF
Er den overhovedet retningsfølsom?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
micjensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 13:49
Jeg har http://www.aceofsweden.com/catalog/product/view/id/147/s/c7/category/8/ - faktisk rigtig godt keyboard - har kørt knap 1/2 år uden at ha opladet batteriet (selvom der er lader i holderen)

Før det havde jeg C5 modellen, men det var ikke optimalt med museknapperne i venstre hjørne.

C7 kan klart anbefales!
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu