|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
kaja69 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2007 Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Jeg har været super glad for mit Rii mini - indtil min 2 årige søn syntes det skulle bades forleden! Nu var jeg ved at bestille et nyt da jeg læste om Chill KB-1BT. Det ligner en efterligning af Rii mini, men det er med dansk layout (ved ikke om Rii mini er kommer med det nu) og BT, som giver mulighed for at bruge det med en Android (har også en SGS), hvilket lyder cool.
|
|
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55" Epson EH-TW7000 102" Marantz SR 6010 7.2 - 5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12 - 2.0: Wharfedale Diamond 220 ELAC AM-180 2:0 (active) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har et Chill KB-1BT. Det virker forsåvidt meget godt, men det irriterer mig at det ikke kan vække min PC. Der er lidt om det i denne tråd:http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97792&PID=997625#997625 Et andet punkt jeg er lidt irriteret over, er at det ikke automatsik forbinder sig med PCen efter den er vækket fra dvale, men det har jeg tænkt mig at skrive til dem. Kan være der findes en løsning
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
kaja69 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2007 Status: Offline Point: 198 |
![]() |
At den ikke automatisk forbinder efter dvale lyder som et bluetooth problem, men jeg ville da gerne høre om der er en løsning på det.
|
|
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55" Epson EH-TW7000 102" Marantz SR 6010 7.2 - 5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12 - 2.0: Wharfedale Diamond 220 ELAC AM-180 2:0 (active) |
|
![]() |
|
BadMan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
|
Samsung PS59D6905 59" FullHD Plasma
Yamaha RX-V1200RDS Surround Reveiver Yamaha YST-SW800 Subwoofer Klipsch Reference 7 Højttalere |
|
![]() |
|
BadMan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg kan nu bekræfte at Chill KB-1RF Micro Keyboard - altså 2.4G RF udgaven - kan bruges til at starte/vække computeren og iøvrigt også virker i BIOS mv.
Det er blot at sætte donglen i, så virker det. Der er ingen drivere osv. der skal installeres.
|
|
Samsung PS59D6905 59" FullHD Plasma
Yamaha RX-V1200RDS Surround Reveiver Yamaha YST-SW800 Subwoofer Klipsch Reference 7 Højttalere |
|
![]() |
|
den_ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
de har da begge touchpad har selv mini'en og der fungere bare og jeg har ikke oplevet at forbindelsen er dårlig mit mediacenter så i et skab hvor lågen altid er lukket og der er ingen problemer
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Kan du sige noget om rækkevidden, både med og uden forhindringer/vægge etc. mellem receiver og keyboard? De 10 meters rækkevidde Chill beskriver virker nemlig ikke som ret meget i forhold til det er RF
Er den overhovedet retningsfølsom?
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
micjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
Jeg har http://www.aceofsweden.com/catalog/product/view/id/147/s/c7/category/8/ - faktisk rigtig godt keyboard - har kørt knap 1/2 år uden at ha opladet batteriet (selvom der er lader i holderen)
Før det havde jeg C5 modellen, men det var ikke optimalt med museknapperne i venstre hjørne. C7 kan klart anbefales!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |