recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt & robust cover til en IPAD Air - Råd søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Godt & robust cover til en IPAD Air - Råd søges

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Godt & robust cover til en IPAD Air - Råd søges
    Sendt: 21-Februar-2014 kl. 16:56
Hej...

Da der snart lander en IPAD AIR i huset, søger jeg et godt og robust cover. Som også kan klare evt. rejse-aktivitet. Og jeg syntes jeg på et tidspunkt så noget om det herinde.

Vi har p.t. en IPAD4, hvor vi købte et læder-etui i BILKA. Dette er rimeligt godt og slidstærkt, men er i tvivl ved rejse-aktivitet.

Det må gerne have en "stander"-funktion.

Datteren får også fat i denne IPAD og derfor må det også gerne være godt beskyttende. Glasskærme er jo ikke kendt for, at kunne holde til alt.

Nogen der kan komme med anbefalinger, links el. - så vil jeg være super lykkelig.

På forhånd tak.
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 17:00
Jeg har lige købt denne og er godt tilfreds

http://www.my-phoneshop.dk/griffin-journal-foli-case-ipad-air.html

Til top
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 18:01
vad med denne link men kender ikke til hvor gode de er. http://coverme.dk/products/iguy-ipad-cover-til-bornene
Til top
Thomas H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2005
Point: 343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 18:42
Griffin Survivor giver din iPad rigtig god beskyttelse.

Redigeret af Thomas H - 21-Februar-2014 kl. 18:43
Med Venlig Hilsen
Thomas H.
LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Thomas H Thomas H skrev:

Griffin Survivor giver din iPad rigtig god beskyttelse.

Hej Thomas...

Den GRIFFIN bliver da testet helt ud i ekstremerne. Frit fald og trukken efteren scooter mm. Dog udgaven til IPHONE.

Men har du nogen erfaring med denne og er de beskyttelsesflapper en chikane eller....

Og hvad med vægten - bliver det en chikane???

Nogen der har erfaring med denne, for det virker til at være den rigtige retning at gå .

Ser frem til at høre nogle "indspark".
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2014 kl. 21:34
Griffin er da klart vejen at gå hvis den skal kunne holde til næsten alt, der findes også noget de hedder Otterbox der er noget i samme retning.
Prisen er jo så at vægten stiger en del og den er pludselig ikke så tynd og lækker længere...Så det kommer jo lidt an på hvor robust man mener det skal være.
Personligt bruger jeg indpakning der er langt tyndere, har nogle slim poetic cases som dette: poetic

og et tyndt silikoneovertræk http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00FRF0XNM/ref=ox_sc_sfl_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A3P5ROKL5A1OLE .
Til gengæld bliver alle brugere af grejet opdraget med at passe på, sidde stille når det bruges (skærmen skal her ALTID være slukket når man bevæger sig rundt )

Redigeret af thor-thor - 21-Februar-2014 kl. 21:55
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 09:21
Jeg bruger Apples eget smart case i læder med fuld body protection, superlækkert med god beskyttelse uden at tilføje en masse ekstra bulk

http://store.apple.com/dk/product/MF052ZM/A/ipad-air-smart-case-product-red?fnode=3b

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 10:08
Bruger Apples smart case, også til rejser osv, dog har jeg ikke behov at kaste min ipad eller trække den efter en scooter, her tror jeg ikke Apples smart case er velegnet til. Synes det originale er super god og giver en god beskyttelse.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 10:33
Jeg har haft 3 ipads og hver gang har jeg købt et siliconecover billigt på Ebay. Jeg har så brugt Apples eget smartcover til skærmen og som støtte når de skulle stå.
De billige covers har beskyttet mine ipads så der aldrig er kommet hakker eller ridser i dem. Det har også gavnet når de skulle sælges som brugte - En ipad uden ridser er ret eftertragtet.

Min ipad er med på job hver dag, bliver bare lagt ned i muleposen og hevet frem i tog og bus, og en enkelt gang har jeg tabt en ipad uden at der skete noget, så jeg kan sagtens anbefale et billigt cover som dette:
http://www.ebay.co.uk/itm/SOFT-CLEAR-BACK-CASE-COVER-FITS-SMART-COVER-FOR-IPAD-AIR-/360860769787?pt=UK_iPad_Tablet_Cases_Covers_Keyboard_Folios&hash=item5404fa5dfb

Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 11:31
Hej...

Har, efter flere overvejelser, bestilt en GRIFFIN SURVIVOR, da den skal med på ferie m.m. Nu prøver jeg denne - fandt den rimeligt billigt i sort.

Fruen ville så have en i ROSA også - grundet vores datter på 5 år..

Tak for alle indlæg og gode råd.

Jeg vil ønske Jer en god weekend.
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2014 kl. 22:47
Ang eBay køb, så ved jeg ikke om der er noget om snakken, men jeg havde også bestilt et cover på eBay, til ca 55 kr med Porto. Så sagde en af mine kollegaer at jeg skulle passe på med plastik/gummi produkter fra Kina som ikke kommer fra normale salgs kanaler som er underlagt eu regler da de bruger mange stoffer som er forbudt i eu, og specielt med et produkt du sidder med i hænderne ofte, just my 2 cents.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Hej...

Har, efter flere overvejelser, bestilt en GRIFFIN SURVIVOR, da den skal med på ferie m.m. Nu prøver jeg denne - fandt den rimeligt billigt i sort.

Fruen ville så have en i ROSA også - grundet vores datter på 5 år..

Tak for alle indlæg og gode råd.

Jeg vil ønske Jer en god weekend.
Hej

Hvor fandt du det billigt ?

Har netop fået smadret både iPad og iphone. Stengulve og små børn er ikke en godt for denne slags udstyr.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu