recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt & robust cover til en IPAD Air - Råd søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Godt & robust cover til en IPAD Air - Råd søges

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2014 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Hej...

Har, efter flere overvejelser, bestilt en GRIFFIN SURVIVOR, da den skal med på ferie m.m. Nu prøver jeg denne - fandt den rimeligt billigt i sort.

Fruen ville så have en i ROSA også - grundet vores datter på 5 år..

Tak for alle indlæg og gode råd.

Jeg vil ønske Jer en god weekend.
Hej

Hvor fandt du det billigt ?

Har netop fået smadret både iPad og iphone. Stengulve og små børn er ikke en godt for denne slags udstyr.

Hej Lahan...

Lyder ikke godt...

Vi købte følgende:

Til IPAD AIR: Prosho*
Til IPAD 4: ITLAGERSAL*

Og disse er også monteret og passer smukt. Der er lidt på IPAD4 med noget - ligesom luftbobbel-agtigt imellem IPAD-skærmen og så skærm-beskyttelsen. Men formoder det er et spørgsmål om, at være lidt omhyggelig, når man sætter enheden på.

Samtidig var coveret langt sværere, at sætte på IPAD4 end den var på IPAD AIR... Men det virker stabilt.

Dog skal du være opmærksom på, at f.eks. hvis du skal filme eller lignende, så skal du sikker åbne en flap. Men flappen til det bagudvendte kamera, kan åbnes og drejes væk, så den overhovedet ikke chikanerer linsen...

Vi syntes vi har gjort et godt køb og de bliver nu testet bl.a. af vores datter....
Med venlig hilsen

Thomas Stampe
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu