|
Godt signal men ingen kanaler med yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lruneh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2012 kl. 18:35 |
Jeg har forsøgt mig med at bruge dvbviewer i min htpc.
Jeg har brugt dvbviewers forum for at få noget support, men får zero hjælp :( Jeg installerede først demo versionen, og alt gik fint, fandt alle kanaler, og det virkede. Da jeg så installerede pro versionen, var der pludselig intet at se. jeg prøvede at afinstallere både demo og pro version og geninstallere pro versionen. Nu kan jeg så slet ikke finde nogen kanaler, hvilket er lidt underligt idet, jeg kan se, at der er et ret stærkt signal (omkring 98%). Nu kommer jeg så til at tænke på, om transponderlisterne (eller whatever det nu hedder) er blevet ændret fra yousee? Jeg har nemlig forsøgt mig med network scan via dvblink, men kan overhovedet ikke finde noget på yousee netværket. Er der nogen, som har et forslag til, hvad der kan være galt? På forhånd tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |