|
Godt streamings grej billigt tilsalg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spillepigen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2012 kl. 17:14 |
![]() Jeg vil skifte lidt af mit elektroniske udstyr ud og have noget andet. Min boxee er stadig som ny den ryger for 600 kr Min Netgear Stora ligeledes som ny kan også købes for 600 kr. ( plads til ekstra hardisk) Kan du bruge begge dele er prisen 1000 kr. Desuden har jeg en Samsung monitor 19 " der ikke har været i brug i to år er også fejlfri den sælges for 400 kr. Alt kan ses i brug jeg bor i skagen og med de priser bliver der ingen"prutten" overhovedet og derfor gider jeg heller ikke alt det der om ny prisen den ved kendere som er i dette forum alt om. m.v.h send mig en mail hvis der er nogen interesse bello@skagennet.dk
|
|
![]() |
|
spillepigen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2009 Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Hejsa..
Er der nogen Harddisk i den der "Netgear Stora" ? Hvis ja, hvor stor?
|
|
![]() |
|
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1423 |
Har sendt dig en mail..
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Har sendt dig en mail..
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
Samsung digital optager også til kabel tv model BD-C8200
Optagere med knivskarpt billede ( kan ses i anvendelse) Lad mig få nogle bud mindste pris 1000,00 kr m.v.h ( kom ind i kampen om en virkelig kvali varer)
|
|
![]() |
|
Kunne du evt. svare på de spørgsmål vi har sendt til din e-mail?
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Er Boxee solgt?
|
|
![]() |
|
Boxee boks og stora netværks hardisk og Samsung DVD recorder er solgt der mangler så bare lige Samsung 19" monitor som er lige så god og velholdt som de andre varer der er solgt jeg sælger kun "kvalivarer" m.v.h bello@skagennet.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |