recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt streamings grej billigt tilsalg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Godt streamings grej billigt tilsalg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spillepigen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-September-2009
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Godt streamings grej billigt tilsalg
    Sendt: 13-September-2012 kl. 17:14
WinkHej alle.

Jeg vil skifte lidt af mit elektroniske udstyr ud og have noget andet.

Min boxee er stadig som ny den ryger for 600 kr
Min Netgear Stora ligeledes som ny kan også købes for 600 kr. ( plads til ekstra hardisk)

Kan du bruge begge dele er prisen 1000 kr.

Desuden har jeg en Samsung monitor 19 "  der ikke har været i brug i to år er også fejlfri
den sælges for 400 kr.

Alt kan ses i brug jeg bor i skagen og med de priser bliver der ingen"prutten" overhovedet og derfor gider jeg heller ikke alt det der om ny prisen den ved kendere som er i dette forum alt om.

m.v.h   send mig en mail hvis der er nogen interesse   bello@skagennet.dk
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 17:44
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 18:17
Hejsa..

Er der nogen Harddisk i den der "Netgear Stora" ? Hvis ja, hvor stor? 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 18:19
Har sendt dig en mail.. 
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 19:26
Har sendt dig en mail..
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2012 kl. 12:20
Samsung digital optager også til kabel tv model BD-C8200
Optagere med knivskarpt billede ( kan ses i anvendelse) Lad mig få nogle bud mindste pris 1000,00 kr
 m.v.h ( kom ind i kampen om en virkelig kvali varer)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2012 kl. 12:24
Kunne du evt. svare på de spørgsmål vi har sendt til din e-mail?
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2012 kl. 12:31
Er Boxee solgt?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spillepigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 08:25
Boxee boks  og stora netværks hardisk og Samsung DVD recorder er solgt der mangler så bare lige Samsung 19" monitor som er lige så god og velholdt som de andre varer der er solgt jeg sælger kun "kvalivarer"   m.v.h   bello@skagennet.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu