|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Immanuel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() Sendt: 06-Februar-2007 kl. 22:26 |
|
har snuset lidt på de tyske sider, for at fange et godt tilbud, og fandt derfor. http://www.medianess.de/index/Article/6450446_42_PF_9831D.ht ml;jsessionid=aPUcZ7lOjvv- 2874,- Euro som svare til 21422.22 DKK det billigeste ifl. hifipriser er 26.750 kr Er det noget værd i forhold til Sharp XD1 modellerne? Besparelse på lidt over 5000 kr.
håber i kunne bruge det til noget :) Redigeret af Immanuel - 06-Februar-2007 kl. 22:31 |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Efter min mening er det markedets bedste lcd tv.Var selv tæt på at købe den,men fravalgte den alligevel til sidst p.g.a dens enorme fysiske størrelse samt efterslæb i billedet ved hurtige bevægelser. Men som sagt:Tror ikke at der findes et bedre LCD end denne(hvis det da SKAL være lcd ?) lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Sharp skulle være tæt på at matche dette tv når vi snakker om billedet. Dog ville jeg nok vente på 9832 hvis jeg var dig.. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Ved man noget om prisen på 9832? lrev |
||
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Næh men mon ikke den er en del billigere end 9831. 9832 vil have mange af de ting vi efterlyste i 9831, dog ser jeg dog mere frem til næste generetion 9833 eller hvad den vil hedde. |
||
![]() |
||
![]() |
|
"9832 vil have mange af de ting vi efterlyste i 9831, dog ser jeg dog mere frem til næste generetion 9833 eller hvad den vil hedde." Hvorfor.....ved du noget om den? lrev |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
9832 eller 9833 ? |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Med den kundeservice Philips har ydet i forhold til 9731 modellen så forstår jeg ikke i kan overveje at købe flere Philips produkter. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har personligt aldrig haft problemer med mine philips produkter. At TC ikke vil tilbage betale jeres penge kan jeg ikke se er Philips problem. TC have ingen problemer med at score kassen da de lavede deres første FK tilbud. Ingen kender desuden til TC <--> Philips aftaler. |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Vi ved dog at Philips ikke påtager sig sit produktansvar.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvorfor skulle de også gøre det. Har du lidt fysisk skade af dine striber ? "Produktansvar er noget andet. Det er for de situationer hvor du køber et produkt, anvender det efter forskrifterne - men produktet gør så skade på dig selv eller nogle af dine ting. Fx. hvis en defekt fod på tv'et medfører at det klapper ned over dine tæer - eller din hund." Citat fra Philips klage tråden. Nå men jeres klager hører vist ikke til denne tråd !! |
||
![]() |
||
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Det fremgår af sevsamme tråd, at produktansvar osse omfatter at sælge et produkt, der ikke leverer det, det er købt til. Og det var nu ikke for at bringe klager her, men at bruge forummet efter sin bestemmelse hvad angår råd, vejledning og gensidig erfaringsudveksling. Omend du tydeligt skilter med, hvor spild af tid det undertiden er (ja, hvorfor skulle Philips dog påtage sig ansvar for produkter der står Philips på?!?). Fnis.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |