|
Good Morning Vietnam! |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Hvis det er dem der er de ikke så dyre. https://www.computersalg.dk/i/1168080/primeon-ultra-protect-disc-10-x-bd-r-dl-50-gb-2x-8x-skrivemærkater-sølv-spindle?utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner
|
||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||||
![]() |
||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|||||
Tja, jeg synes, at det er dyrt nok ;)
|
||||||
![]() |
||||||
Morage ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2021 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2 |
|||||
hej har set den på Coolshop med dansk tekst
|
||||||
![]() |
||||||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
|||||
Er det ikke i DVD udgave og ikke blu ray udgivelse? Frank
|
||||||
![]() |
||||||
Morage ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2021 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2 |
|||||
jo det er dvd og ikke blu-ray
|
||||||
![]() |
||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|||||
OK. Det vil jeg også, men køb på iTunes bruger jeg også. Den koster 99 kr. på iTunes.
|
||||||
Venlig hilsen
KB |
||||||
![]() |
||||||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
|||||
Den skal stå i reolen før jeg ejer den.
|
||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||||
![]() |
||||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|||||
Bare fordi den står i reolen betyder ikke du ejer den. Hvis du tager en region 1 DVD fra din reol og sætter i en dansk dvd afspiller får du bare en fejlmeddelse, istedet for filmaften. |
||||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||||
![]() |
||||||
|||||
En gang til for Prins Knud. Jeg vil gerne ha mit eget eksemplar til at stå i reolen.
|
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|||||
Hvis du er uenig kunne du komme med et modargument. |
||||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||||
![]() |
||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5301 |
|||||
|
||||||
Mvh. JørgenT
|
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |