|
Google advarer mod 'Android TV'-bokse fra Kina |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hertil kommer de ekstra omkostninger ved at købe fra Kina. Det er blevet ret dyrt at købe selv småting fra et ikke-EU land. Der findes forhåbentlig også en EU sælger?? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
AliExpress (og fx Banggood) afregner selv moms, så der kommer ingen ekstraomkostninger på ved at handle der.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4703 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Her er et citat af min order bekræftelse. Citat: 'Awaiting delivery Order date: Jun 4, 2023 Order details UGODDAG Adapter Official Store Type C OTG Adapter 2 in 1 USB C to USB Female with 60W PD Charging Port Adapter For Google Pixel 4XL Google Chromecast Google TV Type C Pulg 4,75€x1 10 days delivery 10 days delivery Free returns On-time guarantee Total:1,58€ Track order' Og fra min Tax Invoice: Citat:'Type C OTG Adapter 2 in 1 USB C to USB Female with 60W PD Charging Port Adapter For Google Pixel 4XL Google Chromecast Google TV 1 1.08 0.00 21% 0.23 1.31 1.25 Shipping Fee - 0.29 0.00 21% 0.06 0.35 0.33 Grant Total 1.66 1.58 Amount paid 1.66 1.58 Note: 1.Alibaba.com Singapore E-Commerce Private Limited is raising this invoice in accordance to the applicable tax laws in the Netherlands.' Der er allerede betalt 21% i Spansk Moms. Højre kolonne er €, kolonnen før er USD. Mens jeg nu har jer. Jeg valgte at betale med VISA. Men blev også tilbudt PayPal? Jeg har i mange år brugt PayPal på eBay. I nogle meget få tilfælde har, jeg fået penge fra PayPal via eBay. Hvordan virker PayPal og AliExpress? Hilsen Carsten. |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Amount paid 1.66 1.58 Hvor meget er det? Der er tilsyneladende noget galt med de kolonner du henviser til. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. 1.66 er beløbet i USD. er 1.58 beløbet i € Hilsen Carsten. |
||
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor er de 4,75 Euro blevet af?
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Der stop lige pludseligt en felt med 'New Customer'. Jeg ved ikke on feltet blev lavet af UGODDAG eller AliExpress? Og i Søndags forstod jeg ikke, at det måske havde noget med en rabat at gøre. Hilsen Carsten. |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5288 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har handlet på Aliexpress i mange år, så ingen rabat som ny kunde.
Betaler med Paypal i USD, og lader mit pengeinstitut klar valuta konvertering. Min pris blev: Redigeret af JørgenT - 07-Juni-2023 kl. 16:24 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Der er noget jeg lige skulle prøve af. Så jeg har lige bestilt et Netværks kort til en Chromecast Google TV. Pris incl forsendelse US $8.27. En Dansk pris vil være DKK 42.26 + Shipping: DKK 18.73 Her er er link: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 08-Juni-2023 kl. 20:27 |
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er ideen med det. Vil det ikke være langsommere en WiFi?
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Opdatering. Jeg fik i søndags en email fra sælger, hvor jeg kunne se at det Spanske Toldvæsen havde frigivet forsendelsen. I morges fik jeg en email fra det Spanske Postvæsen 'Correos', hvor de tilbød mig at levere til en evt. alternativ addesse. Ellers ville de levere forsendelsen i løbet af nogle få dage. Til aften fik jeg en email fra mine venner i Spanien om, at postbudet havde leveret pakken i dag ca kl 15:45. Det får jeg til 8 dage, for en lille pakke/brev som inklusiv porto kostede totalt: 1,58€ Jeg vil bare gerne høre om leveringstiden er normalt, fra forsendelser fra AliExpress? Hilsen Carsten. |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
google´s originale rj45 løsning indbygget i strømforsyning
pris incl levering og 2 år garanti hvad garanti er der fra udstyr man henter på nettet fra kina ? |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |