|
Google advarer mod 'Android TV'-bokse fra Kina |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4703 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Hvis man ønsker noget der et testet sammen, vil jeg foreslå at man kigger på en USB-C hub Vemount VE-3108 til €30.99 Den indeholder et kablet 300 Mbit netkort, 3 stk USB 3.0 porte til udvidelse af Internt Ram og et evt. trådløst USB tastatur samt en kraftigere strømforsyning til drift af både USB-C hub og Andriod TV boks. Der er det, som bliver 'Frequently bought together' ifølge ovenstående link. Hilsen Carsten. |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Her er mere information om Vemont VE-3108 Citat: 'Best value Confirmed by multiple users to work perfectly with the most advanced Chromecast, the Vemont VE-3108 provides the most important expansion ports at an impressive value. The three Type-A ports let you connect a flash drive, mouse, and keyboard, plus the unit's Power Delivery works perfectly to support all your peripherals without anything dropping out. It's even backed by a full 1-year warranty. The only significant drawback is the lack of SD and microSD card readers.' Hilsen Carsten |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Jeg har gennem tiden købt EN Android Boks. Det er en H96 Max som jeg købte, fordi den var på et 24 timers tilbud. Og den opfylder vores nuværende behov. Googles Chromecast med Google TV 4K har desværre ikke AV1 decoding, som den senere Chromecast med Google TV HD. Jeg håber at en kommende ny 4K udgave får AV1. Men den kommer nok ikke foreløbig. Jeg kigger i øjeblikket efter en boks til vores sommerhus. Jeg håber at der snart kommer en god 4K boks med AV1 decoding. I mellemtiden søger jeg igen efter en billig boks, bare til brug i de næste 6 til 18 mdr. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 14-Juni-2023 kl. 07:45 |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8605 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Der er en bruger, der i adskillige tråde anbefaler en billig boks. Måske du skulle hoppe på den |
||
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor billig er billig?
Strong LEAP-S3 sælges i flere butikker til omkring 600 kroner, og den har 4K og AV1. https://www.strong-eu.com/da/products/android-ott-dk/leap-s3/ Der er sikkert også andre... |
||
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Tak for forslag. Det vil jeg kigge nærmere på: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 14-Juni-2023 kl. 11:15 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det man "sparer" i tyskland ryger hurtig hvis den skal til reperation, støt hellere de danske butikker
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
-
Redigeret af jetdirect - 14-Juni-2023 kl. 12:47 |
||
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den ved AV-Cables ser ud til at være en S1 udgave, hvorimod Power har en S3 udgave for 10 kr. mere.
https://www.strong-eu.com/da/products/android-ott-dk/leap-s3/?country=DK Edit: som også Branchekender anfører. S3 har foruden AV1 også 16 GB lager mod 8 GB eMMC i S1 udgaven, så forskellen må være godt givet ud. Dog begynder det måske at smage lidt af kvalitet, så jeg er ikke sikker på, at csell er i målgruppen i forhold til de mange gange benævnte "skodbokse". Mvh. Jørgensen
Redigeret af Jørgensen - 14-Juni-2023 kl. 14:04 |
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
csell
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Efter 4 google søgninger fandt jeg den til 49,00€ hos en Spansk kæde med 400 butikker ud over hele Spanien. De har også en butik i den by, hvor mine venner bor. Men med den pris difference begynder jeg at mistænke, at nogle Danske forhandlere parallel importerer? Hos Amazon i både Tysklang og Spanien er den udsolgt. Men når jeg læser 'Customer reviews' med bare en stjerne på Amazon.de , syntes jeg ikke om der at jeg læser: Oversat Citat Sarah: 'Software kept getting stuck Remote control always accepted commands twice. Oversat Citat Sammy: There is System Update available (dated December 22) and it will force install it if you power GoogleTV -stick off! After System Update (at least) these applications WILL NOT WORK! Disney+ (System application) Primevideo (System application) HBO Max AppleTV Netflix (System application) You can browse those apps but PLAYBACK WILL NOT WORK AMYMORE! I have two of these sticks and already returned one of them and changed it to new non-updated version because of warranty. All worked until it force installed System Update again. There is no way to avoid update. It will download it on background and will install it after power off. GoogleTv -stick is almost useless with new updated software.' Forslår I selv læser resten. Hilsen Carsten. |
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |