|
Google assistant på Shield |
Besvar |
Forfatter | |
koymoy
Ny bruger Oprettet: 19-September-2010 Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-September-2018 kl. 13:20 |
Er der nogen der har haft held med at kunne styre smartenheder med sin SHIELD? Jeg har tilføjet enhederne på telefonen, men der sker ikke en f*****g skid, når man så, med en efterhånden lidt skinger stemme beder om at tænde/slukke lyset i stuen eller andre steder? Og jeg har self. lavet alt det integrations halløj der skal laves i TRÅDFRI-appen og i google's app (Jeg får ikke noget frem på selv Google HOME app'en, som jeg havde indtrykket af var stedet det sneede...) hurraa for de digitale assistenter...ikke imponeret - synes stadig det er alt for "techet" og slet ikke brugervenligt til "almindelige" mennesker... ps. det virker heller ikke når jeg råber af assistant på telefonen... vh. Christian
Redigeret af koymoy - 12-September-2018 kl. 13:21 |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan godt tænde og slukke shield, og styrer lyden og YouTube. Men assistenten siger at Netflix ikke virker endnu med assistent.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |