recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google assistant på Shield
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google assistant på Shield

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
koymoy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2010
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér koymoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google assistant på Shield
    Sendt: 12-September-2018 kl. 13:20
Er der nogen der har haft held med at kunne styre smartenheder med sin SHIELD? Jeg har tilføjet enhederne på telefonen, men der sker ikke en f*****g skid, når man så, med en efterhånden lidt skinger stemme beder om at tænde/slukke lyset i stuen eller andre steder? 

Og jeg har self. lavet alt det integrations halløj der skal laves i TRÅDFRI-appen og i google's app (Jeg får ikke noget frem på selv Google HOME app'en, som jeg havde indtrykket af var stedet det sneede...)

hurraa for de digitale assistenter...ikke imponeret - synes stadig det er alt for "techet" og slet ikke brugervenligt til "almindelige" mennesker...

ps. det virker heller ikke når jeg råber af assistant på telefonen...
  
vh. 
Christian 


Redigeret af koymoy - 12-September-2018 kl. 13:21
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2018 kl. 13:29
Jeg kan godt tænde og slukke shield, og styrer lyden og YouTube. Men assistenten siger at Netflix ikke virker endnu med assistent.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu