|
Google Assistent. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19560 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad så? Klaus |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Købt Navv |
|||
Flick
Bruger Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var noget af det mest naive jeg nogensinde har hørt. Du siger at Google samler data men Apple ikke gør, hvad laver en Apple fanboy i en Google tråd, især hvis du ikke har noget med "de andre" at gøre? Apple indsamler data lige så vel som Google gør, forskellen er at på en Android smartphone kan man gøre noget ved det.
Skal jeg vælge, og det skal jeg, så vil jeg til hver en tid stole mere på open source, som Android. End et firma som Apple der har alt i closed source og holder alting hemmeligt omkring hvad de indsamler af informationer og sælger til tredjepart. Ekstremet naivt at tro andet. Det står dig jo frit for at gå ind og kigge i Androids source.
Redigeret af Flick - 06-Oktober-2016 kl. 14:16 |
|||
kenneth85
Guld medlem Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 970 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eneste der lyder naiv her er nok dig. Synd du nok ikke selv kan se det.
|
|||
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du er da selv naiv hvis du tror du er sikret i et åbent system. Iøvrigt bestemmer jeg selv hvor jeg laver mine indlæg. |
|||
Flick
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ah, klassikeren med den uvidende der ikke ved hvad han snakker om, security through obscurity er ikke lig med sikkerhed. Android er er open source, det betyder at du kan se rigtig meget af koden bag det, og se hvad de rent faktisk sender til Google. Hvor ligger det naive i at sige begge parter sender informationer, altså både Google og Apple? Kan du venligst forklare mig det, nu når du er så klog på området? Derudover er open source ikke lig med at det er farligt, som du ser ud til at tro.
Redigeret af Flick - 06-Oktober-2016 kl. 16:58 |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Flickr så fortæl mig hvor og hvordan Apple gemmer og bruger mine oplysninger, siden du påberåber dig den viden.
|
|||
Flick
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu snakker du uden om, og vil ikke forklare noget som helst, selvom du gør dig klog på området, du siger jeg er naiv og vil ikke forklare hvorfor. Nu går jeg ikke ud fra du har hørt om det, men der er fx deres indbyggede advertising system som indsamler information om hvor du befinder dig, hvad du har søgt på i App Store og i Apple News og hvad du har installeret af apps. Udover det så har apps (haft)? adgang til rigtig mange ting, såsom dit apple id (email) og unikke identifiers af telefonen (kan være fx IMEI) og hvilke apps du har installeret. Og som allerede forklaret så er iOS closed source, og det betyder at du ikke har adgang til at se hvad de ellers har af hemmeligheder over for dig, Apple har været gode til at lyve om alt muligt igennem tiderne, det burde ingen være i tvivl om efterhånden. Nå, men lad mig nu høre hvorfor det er at jeg er naiv?
|
|||
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Stort set alle tekstarts firmaer lever af at indsamle informationer til brug for salg og markedsføring. Der er ikke penge i at tage penge for produktet. Folk vil generelt ikke betale, hvad det koster at drive en god service.
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Åbent system! Det siger da alt mand. Her har enhver adgang som i en åben dør.
Du skal iøvrigt aldrig belære nogen nogetsomhelst med den attityde. |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19560 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, det er ikke det et åbent system betyder. Klaus |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |