recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Chrome og skrive i FORUM
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Chrome og skrive i FORUM

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Chrome og skrive i FORUM
    Sendt: 05-Januar-2019 kl. 15:36
Hej,

Jeg har problemer med at skrive i forum hvis min browser er google chrome. Oplever i andre også dette ?

Mvh. Torben
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hej,

Jeg har problemer med at skrive i forum hvis min browser er google chrome. Oplever i andre også dette ?

Mvh. Torben

Ingen problemer her... Har slået A B + fra. Du ved, det der blokeringsprogram...
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 16:58
Hej,

Kan du hjælpe - hvad mener du med A B + ?

Mvh. Torben
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hej,

Kan du hjælpe - hvad mener du med A B + ?

Mvh. Torben

Den browsertilføjelse, vi ikke må skrive om - det bliver af forummet lavet om til fire stjerner. Det, der fjerner reklamerne på siden.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 17:26
Bruger safari og Chrome

dette er skrevet med chrome
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 17:27

 Ja hvorfor man ikke kan bruge det rigtige ord vides ikke, men der kan da skrives Annonce blokering.
I øvrigt er der ingen problemer med brug af Chrome, det er den eneste der bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Hej,

Jeg har problemer med at skrive i forum hvis min browser er google chrome. Oplever i andre også dette ?

Mvh. Torben

Har du prøvet andre browsere?

Slettet browserdata? Klik på de tre prikker, lige under lukke-X'et
"Flere værktøjer"
"Slet browserdata..."
"Avanceret"
"Alle browserdata"
Fjern flueben ud for:
"Indstillinger for indhold"
"Medielicenser"
Klik på "Ryd browserdata"-knappen
Luk browseren og åbn den igen
Log ind, og prøv så endnu en gang...

Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2019 kl. 19:01
Så har jeg slettet browser data, så ser jeg om det er blevet bedre. Har også prøvet det "hemmelige".

Mvh. Torben
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 15:06
Jeg kan ikke logge ind med chrome. jeg har forsøgt at slette historik og alle browserdata.

og ja, jeg blokerer annoncer, da min pc ellers bliver alt for langsom
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Jeg kan ikke logge ind med chrome. jeg har forsøgt at slette historik og alle browserdata.

og ja, jeg blokerer annoncer, da min pc ellers bliver alt for langsom
 

Bare for at teste.... Har du prøvet at slå den fra, og se, om du SÅ kan komme ind?
Prøvet en anden browser - hvis der haves Windows 10, så er der både Edge og Internet Explorer.

Du kunne også åbne A B + (Hvis det er den, du har) og gå til indstillingerne, Avanceret, scroll ned, og opdatere alle filterlister - om det hjælper, vides ikke, men da et forsøg værd!Smile


Redigeret af mnielsen - 12-Februar-2019 kl. 16:12
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 18:30
jeg benytter uBlåck og den er slået fra, hvilket ike er et problem på recordere normalt, da sidens reklamer ikke er specielt generende.

Det er i øvrigt opstået for nylig.

når jeg beder om at få tilsendt en nyt password, så får jeg i øvrigt heller ingen mail.

Det er sgu' lidt mystisk. jeg kan ikke erindre at jeg har oplevet lignende på andre sites
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2019 kl. 19:07
har aldrig set åblåk blokere for noget som helst login her på recordere (kører selv samme setup) hvad har du ellers kørende af udvidelser. Det må være noget der blokerer javascripts så.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu